VİDAR

230 13 4
                                    

sellaammmm

ben dayanamadım ve yolladım 

Yayın biter bitmez başlayacağım. Bu ilk töre namıs intigam denemem olacak umarım başarırım. 

Şuraya başlama tarihinizi alayım 06.10.2024

Daha önce 07.04.2021 olarak ben bi başlama tarihi atmışım onu saymıyoruz bdfsguhsı

💎

VİDAR

Bade Melevan.

Annem İspanyol Catalina Ian, ve babam saydığım İtalyan Pedro Cario Dante evliliğin biyolojik olmasa da tek meyvesiydim. Annem hayatının hatasını bir aşiret ağasından beni yapmakla mı yaptı yoksa onların soyadını almama izin vererek mi bilmiyorum?

Ben Bade, soyadlarımın zincirlerini kırarak yürüdüğüm bu yolda annemin kaderini sırtlandığımı bilmiyordum.

Karşımda tutkudan yanan bakışları, özlemden geberen gözbebekleri, sinirden kuduran damarları, korkudan ölen açlığı, aşktan öldürecek hırsıyla gözündeki tüm duyguları tek bir saniyede aktaran adama ben çarpıldım.

Vidar San Karavisal

Karavisal aşiretinin resmi ağası ve benim belam.

Ya da ben onun baş belasıyımdır.

Belli olmaz.

Sonuçta benim gibi bir kadın mayhoş bir bela olabilir.

Koca semadan daha muhteşem irislerinden gözlerimi çekip dudaklarımı araladım. Yeni yatırdığım tırnaklarıma ki ojelere içim giderek baksam da işin ucunda muhteşem bedenim olduğu için onları harcamak zorundayım. Vidar'ın son sözleriyle yanıma gelip hızla benim etrafımı saran korumalardan bana yakın olanın belinde ki ikinci silahı alıp çabucak emniyet kilidi açıp iki el havaya ateş ettiğimde bu düşük zihniyetlerin algısını şaşıracak kelimleri dudaklarımdan, arsız kulaklara peyda ettim.

"İNDİRİN SİLAHLARI!"

Aşiretleri dize getirmek gerekti.

Şimdi şöyle ki bu aşiretleri dize getirecek tek kadın da bendim!

Hayat bazen şaşırtıcı bazen gizemli olabilir.

💎

YAKINDA✌️

VİDARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin