One / Berdel de Kimmiş?

135 14 1
                                    

Sanki Yayın Final vermiş, AKG'nin 15 bölümü yayınlanmış gibi bir rahatlıkla geldim buraya bölüm atıyorum dsfdgfhgj

Evet şaşırmıyoruz 

Çünkü; ben dayanamadımmmm

Vidar ve Bade'nin aşkı, ihtirası, tutkusu, öfkesi o kadar zihnimde döndü durdu ki 'hayır' diyemedim onlara ve hemen başladım.

Bu arada bebekler gördüğünüz en alevli, yanarlı dönerli, Vışşşş diyeceğimiz bir çift var karşımızda 

Bunlarda ki libido tüm ülkeye yeter o kadar yani

ben sizi tutmayın artık 

öptüm

💎

VİDAR

FİRST PART / BERDEL'DE KİMMİŞ?

💎

"Ethemm akşam babaaay senii sikeceğğkk"

Ah! Mardin...

Asla değişmiyorsun(!)

Çocuğun kurduğu cümleyle paçaları tutarak kaçan diğer çocuk, yüksek ihtimalle malum Ethem'di. Çocuk kaçarken elimde olmadan kıkırdayarak ilerledim.

Yürüdüğüm yolları yıllar önce daha küçük bir kız çocuğuyken kollarımdan tutulup dayak yerken sürüklene sürüklene ilerlemiştim. Şimdi tam 23 yıl sonra kendi ayaklarım üstünde dimdik bir şekilde ilerlemek elbette tuhaftı.

Daha 6 yaşında, küçücük bir çocukken sürüldüğüm bu şehire tekrar dönmek gurur kırar mıydı bilmiyorum.

Zira pekte isteyerek gelmemiştim.

Ben, Bade Melevan.

Oldukça vurdumduymaz bir yapıya sahip olmam mart ayının başlarında beni doğuran annemin suçuydu.

Sonuçta Koç burcu olmak ayrıcalıktır.

Kendini beğenmiş bir insanım ve egom yastığımın soğuk tarafıdır, sinirlenmediğim sürece.

Mardin'in topraklarından hakaretler eşliğinde, ağlamaktan kızaran yanaklarımla ayrılsamda, İtalyan adalarında hakettiğim gibi tam bir prenses gibi büyütüldüm. 

Şimdi şöyle anlatayım...

Tırnaklarıma zarar gelirse diye sporda ağırlığı benim için kaldıran bir özel spor hocam, araba sürerken milyonluk ayakkabılarıma zarar gelir diye şöförüm, saçlarım kırışır diye özel kuaförüm, makyajım akarsa makyözüm, alışveriş yaparken yorulmayım diye özel tasarımcım ve beni korumakla görevli bir korumam vardı. 

Biyolojik değil ancak manevi olarak benim bu hayatta ki tek babam Pedro Cario Dante beni biraz(!) şımarık büyütmüşken sizce de narsist olmam gerekmez mi?

Yine onca şeye rağmen narsist değilim.

Egoistim.

Şimdi aylar sonra aldığım telefonla sırf meraktan geldiğim Mardin'i, bazı aptalların küstah zihniyetlerinin üstüne yıkmamak için tek bir engelim var.

Tırnaklarımı yeni yaptırdım...

Topuklu ayakkabımın iz bıraktığı toprakların üstüne basa basa ilerlerken göz ucuyla ileride bacası görünen konağa bakmadan duramadım.

VİDARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin