Four / Vış Anam!

108 16 2
                                    

Bu töre olaylarını yazarken geriliyorum fdsas

bu kitabımızda Yayın gibi konusu tek kitaplık olacak diye düşünüyorum

öptüm

💎

VİDAR

FOURTH PART / VIŞŞ ANAM!

💎

Vidar'ın sözleriyle yükselen seslere yetişmek imkansızdı!

Vidar'ın annesi Meryem Hanımın "Vışş! Neler der oğlum dillerin!" bağırışıyla Vidar annesine bakmak yerine benden bakışlarını ayırmamıştı. 

Benim bağırmamla pek de inmeyen silahlar Vidar'ın havaya ateşi edip "İNDİRİN DEDİ LAN!" bağırışı daha etkili olmuştu. 

Tek tek iki saftanda inen silahlarla herkes şaşkınlıkla birbirine bakıyordu.

Bu haberi kimsenin beklemediği aşikardı.

Bende hala evli olduğuma alışamıyordum, bi 5 yıl olmasına rağmen(!) Hepsine göz devirerek baktım. Onları ilgilendiren bir durum var mıydı ortada da herkes 4 çocukla dul kalmış gibi davranıyordu. 

"Ne der oğlun Kervan Ağa?" Meryem Hanım'ın bayılması yakındı. 

"Vidar Ağa! Ne dersin sen?" Agir Ağa'nın şaşkın sesine Afşar Bey'in ki eşlik etti. "Vidar! Sen benim kızımla mı evlendin! Hem de atasından habersiz?"

"Pardon?" Tek ayağımı öne atıp belimi büktüm. "Ata derken? Pedro papam gayette haberdardı durumdan, hatta beni mihraba kadar o götürdü."

Afşar Bey "O gavura baba deme!" diyerek kızsada pek aldırış etmedim.

"Oy birde gavur nikahı mı?" 

"Vışş anam! Evlerden ırak!"

"Anoovv bunlar zina mı etmiş yıllarca?"

"Anam gönderin evimden uğursuzları, huzurumuzu, bereketimizi kaçıracaklar!"

"Ay! Ana!" Meryem hanım bir anda yere düştüğünde yanında ki kız çığlık atarak kadının başını tutup dizine koydu. 

"ABİ! ANAM BAYILDI! BABA YETİŞİN!"

Anası ölmüş gibi feryat eden kız Vidar'ın kız kardeşi Heja olmalıydı. 

Bana aile bireylerini anlattığı günlerde kız kardeşine olan düşkünlüğünü anlamıştım. Kız kardeşi onlar için bi başkaydı. Gözünden sakındığı, kırmaktan korktuğu, severken canını yakar mıyım acaba dediği biriydi. Evin hayatta kalan tek kız çocuğuydu. Annesinin kundakta ölen bebeklerinin hep kız olduğunu duymuştum. Bu kayıplardan sonra büyütebildikleri tek kız Heja olunca normalin üstünde kıza karşı bir ilgileri vardı. 

"Meryem!" Vidar'ın babası Kervan Ağa karısının yanına koştururken Vidar kıstığı gözleri benim bir adım öne atıp ortaya çıkan kalçamda dolanırken boynunu kütletti. 

"Bade! Düzelt şu duruşunu!" dediğinde gözlerimi şaşkınlıkla araladım.

"Annen bayıldı sen hala kıskançlık peşindesin Vidar!"  

"Bade! Beni. Delirtme!" kelimelerin hepsini teker teker bastırdığında göz devirip duruşumu düzelttim. 

Manyak falandı ama benim manyağım olduğu doğruydu...

Tabi bi 8 ay önceye kadar!

Kervan Ağa'nın "VİDAR!" seslenmesiyle bana son bir kez bakıp babasının yanına gittiğinde hemen yerde ki annesini kucakladı. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 6 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VİDARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin