0.4

78 14 4
                                    

Eve geldiğimde ıslanan tüm kıyafetlerimi hızlıca çıkarmış ve üşüyen bedenimin hasta olmasını engellemek için kaynar suyla duş almıştım.

Temiz kıyafetlerimi yatağıma çıkarıp giymiş ve bilgisayarımı da elime alarak araştırma yapmaya başlamıştım.

Adını yazdığımda birkaç sene öncesine ait haberler çıkmış ve o haberlerin içeriğinde de hakkında kötü şeyler yazılmış çoğu ise sansürlenmişti.Çoğu şirketi suçlarken bireysel olarak onu suçlayan kişi sayısı da epey fazlaydı.Bu suçlayanların da zamanında Terry'nin kendini kötü hissetmesine neden olan kişiler olduğunu tahmin edebiliyordum.

Bay T'ye yazacak bir şeyimin olmadığını farkedince umutsuzlukla bilgisayarı kapattım.Yazma bahanem olur diye düşünmüştüm ama şimdi bakınca medyada gözle görülür haber yoktu.

Elimin altında titreyen ve üst üste gelen bildirim seslerinden bir şeyler olduğunu anlamıştım.Ekrana baktığımda ise arayan kişinin Kai olduğunu gördüm.Aramasını redderek üstten gelen bildirimlere baktım.

+158 mesaj

chaehyun
sizce kim olabilir

jeongin
abi adamın hayatını biz nerden bilelim
o kadar yakın temasta olduklarına göre sevgilisidir heralde

kai
EĞER O KİŞİ SEVGİLİSİYSE OLAY DAHA ÇOK PATLAR OHA İNANMIYORUM ŞUAN

beomgyu
noluyor??

kai
NE OLMUYOR Kİİ

changbin
kaç saattir nerdesin sen
ne olaylar döndü haberin yok

beomgyu
sanane amk|
neyse|

bakarim simdi
(18:16)

NEEE
NASİL
SİZ CİDDİ MİSİNİZ???
(18:25)

jaehyun
olum
haberler çıktı o kadar nasıl görmedin

lia
biz de daha yeni gördük zaten abartmayın o kadar

bahiyyih
neyse neyse
changbin, bay kim yazdı mı sana?

changbin
hayır daha mesajımı bile görmedi
kesin hâlâ çalışıyordur
hayatımda gördüğüm en işkolik adam falan

jeongin
yarın yüz yüze söyleriz

beomgyu
aynen
(herkes gördü)

••

Telefonumu bir kenara bırakıp,kapattığım bilgisayarımı tekrar açtım ve az önce gözümden kaçırdığım haberleri dikkatlice okumaya başladım.Bunları nasıl görmemiştim..

Haber başlıklarının hepsinde Terry net bir şekilde gözüküyordu ama kameranın açısından dolayı kadrajda sadece ellerim gözüküyordu.Fotoğraflarda yüzüm gözükmediği için rahatlatmış olsam da Terry için aynı şeyi söyleyemezdim.Bi yanım da ona üzülüyordu.

'Yıllar önce kayıplara karışan ünlü idol T*** sevgilisiyle Gyeongsan sokaklarında görüntülendi..'
haberin devamı için tıklayınız...

Haberin linkini kopyalayarak bana verdiği gmail adresine gönderdim ve beklemeye başladım.Hemen cevap vermesini istiyordum ama saatin geç olduğunu farkedince şuan da uyuyor olabileceğini düşündüm.

Düşüncelerim beni yanılttı mesaj kutuma bir bildirim düştü.Gelen bildirimle üzerine tıkladım ve yazdıklarını seslice okumaya başladım.

knghterry' den 1 yeni ileti

'bugün karşılaştığımız için kendini kötü hissediyor olmalısın.. seni böyle bir durumun içine soktuğum icin üzgünüm ama yardımın için teşekkür ederim.iyi geceler^^'

Yazdıklarını okuduktan sonra bu kadar ince düşünmesi içimdeki hayranlık duygusunu daha çok arttırmıştı.Kendini es geçip benim kötü hissetmiş olabileceğimi düşünmüştü ve bunu dile getirmişti.

Kötü hissetmek mi?Neredeyse mutluluktan ölecektim..

Ekrana sırıtarak bakmaya devam ettiğimde yaptığım saçmalığı sonlandırdım ve bakışlarımı tavana yönelttim.Boş tavanı izlemek uzun zaman sonra yeniden bana keyif vermişti.

Bugün duygularımı belli etmemeye çalışarak davrandığım ve bunda başarılı olduğum için kendimi tebrik ettim.Yoksa gerçek hayatta bu kadar soğukkanlı değildim.Sadece o anki durum ve koşullar bunu gerektirmişti.

Telefonumu kapatarak komodinin üzerine koydum ve yorgunluktan cevap yazmayı bile unutarak uykuya daldım.

••

"Yani ne dememi bekliyorsun?"

Kai sinirle ofladı ve elinde kahve bardağına kenara koyarak ciddi bir yüz ifadesine büründü.

"Olum benim söylediklerim bir kulağından girip diğerinden çıkıyor mu?"

Anlamsız bakışlarımı ona göndererek devam etmesini bekledim.Kaşları daha çok çatıldı ve yanıma biraz daha yaklaşarak çok da sesli olmayan bir şekilde konuştu.

"Şu fotoğraftaki çocuğu bulmalıyız."

"Niye?"

"Beni delirteceksin!"diyerek yükseldi bir anda.Onun bu ani hareketi irkilmeme sebep oldu.Bazen onun bu sinirli hallerinden ürkmüyor değildim.

"Kai, daha önemli işlerimiz varken neden dünkü haberdeki çocuğun peşine düştün?"

"Çünkü sanki o kişiyi bulursak her şey çözülecekmiş gibi hissediyorum."

"Yanlış hissediyorsun o zaman.."diyerek mırıldandım ama bunu duymuş olmalı ki gözleri anında büyüdü ve sorgular bir şekilde yüzüme baktı.

"Neden öyle dedin ki şimdi..Terry ortadan kaybolalı yıllar oldu ve şimdi de bir anda ortaya çıktı sence de garip değil mi? "

"Nesi garip?"

"Beomgyu en azından dinliyormuş gibi yap."

Başımı sallamakla yetindim ve devamında nasıl saçma bir düşünceyi ortaya atacağını beklemeye başladım.

"Bak eğer tek görülseydi fazla önemsemezdim ama yanında biri vardı.Ve bu kişiyi bulursak onun hakkında diğer bilgileri de öğrenebiliriz ve eğer bu bilgilere önce biz ulaşırsak.."

Lafını kesmek durumunda kaldım daha fazla bu garip düşünceleri duymak istemiyordum.

"Kai sadece işimize odaklanalım lütfen.Saçma şeylerin peşinden gitmeyi bırak.."

Bi nevi kendi götünü kurtarmak için yalvarıyorum da denebilirdi.Onu çok iyi tanıdığımdan beni bulmasının çok da uzun sürmeyeceğini biliyordum ve bu yüzden korkuyordum.

Bana cevap vermeden önüne döndü ve böylece konu kapanmış oldu.Yani en azından ben öyle zannediyordum..

hayatımdaki bazı sorunları halledip geldim
sanırım iyiyim
siz nasılsınız 🤭🤭

bölümü beğendiyseniz oy vermeyi ve bölüm hakkındaki görüşlerinizi paylaşmayı unutmayın 💗

chocolate box || taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin