selam
umarim keyfiniz yerindedir💞
bol kaçmalı ve koşmalı bir bölüm oldu..(baya uzun)
-
Kaçmak her zaman bir çözüm müdür?
Biriken sorunlar hemen arkanda seni takip ederken kaçmak belki de en iyi çözümdür.
Ben de öyle yapmıştım işte.Bu zamana kadar göz ardı ettiğim tüm sorunlar peşimden gelirken ben kaçmıştım.Sanki onlardan kurtulmanın yolu buymuş gibi..
Taehyun arkamdan sesleniyordu ama ben utancımdan yüzüne bile bakamayacak durumdaydım.Bana hesap sormuştu ama ben kendimi onu sevdiğim için böyle yaptığımı savunmuştum.Tepkisinden korktuğum için de kaçmak daha mantıklı gelmişti.Bir yandan yanında kalıp ona her şeyi anlatmak istesem de içimdeki cesaret kırıntıları uçup gitmiş ve hiç düşünmeden yanından koşarak ayrılmıştım.
Sanki beni kovalıyormuş gibi hiç durmadan koşmuş ve kendimi bilmediğim sokaklara atmıştım.Vücudumdaki yüksek adrenalin yüzünden hâlâ koşmaya devam ediyordum ama artık durmam lazımdı.Bedenim bu kadar tempoya alışık değildi ve dinlenmem gerekiyordu.
Önümdeki sokağın köşesini döndüğüm gibi ayaklarımla kendimi frenlemiş ve sırtımı yanımdaki binanın duvarına yaslamıştım.Etrafıma kısaca göz attığımda ıssız ve tekin bir sokak olduğunu fark etmiştim.Burada benden başka kimse yok gibiydi.Korku yeniden tüm vücudumu ele geçirmişti.
Soluklarımın düzene girmesini bekliyor aynı zamanda içimden kendi aptallığıma kızıp duruyordum.Bu kadar yolu beni takip etmemesine rağmen son sürat koşarak gelmiştim.Ve şimdiyse yorgunluktan elimi kaldıracak hâlim dâhi yoktu.
Ellerimi saçlarımdan geçirerek telefonumu çıkardım ve saate baktığımda gece yarısını çoktan geçtiğini farkettim.Bildirim panelinden gözüme takılan mesajlarla bir kaçını okumaya başladım.
Kai kişisinden +62 yeni mesaj
+42 mesaj
o herif seni tanıyor amına koyayım
hepimizi ayakta uyuttun
gözümüzün içine baka baka yalan söyledin
elimizde bir haber vardi ve onu da senin sayende kaybettik
Bay Kim seni kovacağını söylüyor
arkamızdan iş çevirdin
hey
baksana su mesajlara!
hangi cehennemdesin!!
Bay Terry senin yüzünden bizi mahkemeye verecekmiş
ona tuzak kurduğumuzu düşünüyor
kendi kafanda neler döndürdün bilmiyorum ama senin yüzünden ajans tehlikede
sorumluluk almalısın
Beomgyu
sana diyorum
bak şu siktiğimin mesajlarına
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chocolate box || taegyu
Fanfictionünlü bir haber ajansında çalışan beomgyu, idolü taehyun ile tesadüf eseri karşılaşır. düzyazı