0.3

91 15 12
                                    


beom'un karşılaştığı kişi terry🤗

••

"Anlayamadım?"

Bedenimi tümüyle kaplayan gerginlik sesime yansımış, beynim acil durum sinyallerini çoktan çalmıştı.Kuracağım cümleleri bir türlü toparlayamıyordum.

"Beni tanımıyorsun öyle değil mi?"

Gözlerindeki endişe kırıntılarını görebiliyordum ve ben ona bakmaya devam ettikçe çoğaldıklarını hissediyordum.Tanıdığımı söylesem daha çok paniğe kapılabilirdi ama onu tanımadığımı söylersem de eve gidince pişmanlık yaşayacağımın bilincindeydim.

"Neden merak ediyorsun?"

"Çünkü benim için önemli şuan tehlikede olup olmadığımı bilmem lazım."

Öyle karmaşık bir durumun ortasında kalmıştım ki benimle karşılaşması başlı başına tehlikeliydi bir de şimdi yüzündeki o korkuyu gördükçe kendimi daha da kötü hissetmiştim.

"Seni tanıyorum ama korkmana gerek yok.Görmedim duymadım bilmiyorum"

"Bilerek önüme atladığın için korkmuştum ama şuan rahatladım.Gazeteciler tarafından farkedilmediğim için mutluyum."

Gülümsemeye çalışarak yüzüne baktım.Sürekli internetten gördüğüm ve bir gün canlı görmenin hayalini kurduğum yüzüne uzun uzun baktım.

Yağan yağmur yüzünden mavi saçları ıslanmış, saç uçlarındaki damlalar yüzüne doğru kayarak bir yol çizmişti adeta.Vücudumdan bir ürperti geçtiğinde kendime gelmiştim.

Az önce dediği cümle aklıma geldiğinde onu hayal kırıklığına uğratmamak için bir şey deme gereği duymamıştım.Başımı eğerek gitmek için hazırlandığım sırada omzuma dokunup durmamı sağlamıştı.

Arkamı dönerek diyeceği şeyi beklerken boynuna sardığı atkısını çıkarıp bana uzattı.Kendi atkımın boynumda olmadığını daha yeni farkedebilmiştim.Bakışlarıyla yerdeki kirlenmiş atkımı gösterdi ve mahcup bir şekilde kafasını eğdi.

"Ben sebep oldum özür dilerim.O yüzden lütfen bu hediyemi kabul et."

Atkısını uzatıp almamı bekledi.Aklımdan geçen onlarca şey hareket edip atkıyı almamı engelliyor ne yapacağımı bilemez halde ona bakıyordum.Gülümseyerek tam önümde durdu ve elindeki atkısını dikkatle bağlamaya başladı.Boynumda hissettiğim buz gibi elleri sıcak tenime dokunmuş ve temas ettiği yerlerin başlı başına uyuşmasına neden olmuştu.

"Teşekkür ederim"

Kelimeler ağzımdan o kadar kısık çıkmıştı ki duyup duymadığından bile şüpheliydim.

Genişçe gülümseyerek giydiği siyah kabanının cebinden küçük bir not kağıdı ve kalem çıkarmış ardından kağıda bir şeyler yazıp bana uzatmıştı.

Kağıtta yazan bir mail adresi vardı.Bakışlarımı yüzüne çıkardım neden mail adresini vermişti ki?

"Belki de senden büyük bir şey isteyeceğim ama benim için bu iyiliği yapmanı istiyorum."

Meraklı bakışlarım yüzünün her bir yerinde dolanmış ve ne isteyebileceğini kestirmeye çalışıyordum.

"Nedir?"

"Eğer benimle ilgili internette bir haber görürsen bu mail adresine linkini atabilir misin?"

İşte şimdi bitmiştim.Eğer bu gizli ortaklığı kabul edersem ve öğrenilirse kariyerim bitebilirdi ama kabul etmezsem de bir daha onu hayatımda göremeyecektim.İki ucu boklu değnek misali..

Tereddütle elimdeki mail adresini okudum içimden.Ne yapacağımı kara kara düşünüyordum.

"Karşılığında ben ne kazanacağım"

Gözlerini kısmış soruma verecek bir cevap arıyordu.

"Beni"

Beklenmedik cevabı beni şaşkına uğratırken tepkimi görür görmez gülmeye başlamıştı.Onun gülmesiyle bende gülümsemiş biraz olsun neşelenmiştim.

"Yani benim güvenimi kazanacaksın.Belki arkadaş oluruz"

İhtimaller dahilinde düşününce ikimizin arkadaş olması için önümüzdeki bazı engellerin ortadan kalkması gerekiyordu ki bunları ortadan kaldırmak hiç de kolay değildi.

"Anlaştık o zaman"diyerek elimi uzattım.Kendimi neyin içine sürüklediğimin bilincinde ama hepsini göz ardı edecek kadar da aptaldım.

••

bay kim yok!


jaehyun
haberleri gördünüz mü?

lia
ne haberi

kai
ayy nolmuss
disardayim cabuk soyleyin catlicam

jeongin
OHAA GPRDUM SİMDİ

jaehyun
bir kaç sene önce gruptan kaçıp kayıplara karışan bi idol vardı ya onu bugün dışarda biriyle görüntülemişler

chaehyun
o kim ya

bahiyyih
eclipse grubunun maknaesi terry
sizce Bay Kim'e söylemeli miyiz?

kai
TABİKİDE SOYLEMELİYİZ
HABER DEGERİ BUYUK Bİ SEY BU
ADAM KAC YİLDİR ORTALİKTA YOK
AY JNANMİYORUMM

lia
bence de haber vermeliyiz
hatta acele edelim ki ilk biz yayınlayalım haberi

changbin
yazdim simdi Bay Kim'e
AY ÇOK HEYECANLİ

••

selam !

nasıl buldunuz?

biliyorum daha uzun olmasi lazimdi ama bu aksam da bir bolum yazicam o uzun olacak

chocolate box || taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin