Hugo.
Ette usko kuinka paljon mua vitutti istuu sen Alexin vieressä. Ensinnäkin Hilda oli kertonut mulle ihan viimeisellä minuutilla että se jätkä tulee mukaan, joten en edes ollu henkisesti varautunut tähän. Suunnitelmana oli kai viettää kokonainen viikko siellä mökillä.. viikko sen Alexin kanssa.. vitun ihanaa.
Leandra ja Hilda puhu jostain tyttöjen jutuista etupenkillä. Alexilla mun vieressä oli kuulokkeet korvilla ja jätkä katto toiseen suuntaan. Pojalla oli melkein olkapäille ulottuvat tummat hiukset ja sillä näytti olevan Nirvanan paita päällä.
Meinasin kuolla tylsyyteen joten kaivoin puhelimeni taskusta ja laitoin etupenkillä olevalle Hildalle viestiä. En halunut puhua ääneen, koska sitten kaikki olisivat kuulleet asiani.
****
Hugo😎: Hiltsu en jaksa olla täs.Hilda🌸🌺: Mitä ny?
Hugo😎: No toi saatanan Alex
Hilda🌸🌺: Eihän se ees tee mitään?
Hugo😎: Haluun raitista ilmaa
Hilda🌸🌺: Me suunniteltiin Letun kanssa jos käytäis seuraavalla huoltsikalla ostaas eväitä.
Hilda🌸🌺: Käviskö se?
Hugo😎: Joo
Hilda🌸🌺: No hyvä sitte. Ei mee enää kauaa, pari kilsaa.
****
Suljin mun puhelimen ja laitoin sen takasin taskuun. En halunnu kattoa puhelinta autossa, koska mulla tulee siitä aina huono olo.
"Noni jätkät valmistautukaas, ollaan kohta perillä." Leandra ilmoitti.
Mun vieressä istuva poika otti kuulokkeet pois korviltaan ja vilkas sitten muhunpäin.
Ikkunasta näky ABC huoltsikka ja Leandra ajoi auton lähelle pääovea.
"Noni mennää." Hiltsu sano ja astui ulos autosta.
Minä ja Leandra seurattiin perässä, mut Alex jäi istuun paikalleen.
"Alex tuus nyt." Leandra hoputti mut jätkä ei päättäny nousta.
"Ei mul oikeen oo nälkä. Mennää te vaa." Se sano. Ei mua kiinnosta jos se ei tuu mukaan. Oma on häpeänsä jos se ei syö.
Leandra vaan nyökkäs ja lähettiin sit kolmistaan hakeen safkaa. Kävelin vähän taaempana tytöistä ja kuulin niitten mainitsevan Alexin nimen. En mä siihen erityisemmin kiinnittäny huomiota, mutta jäi vaan mieleen.
Menin hakeen R-kioskilt ittelleni parit energiajuomat ihan vaa jos alkais väsyttää ja kolmivoilepäpaketin jos oli kaks leipää. Leandra ja Hilda oli ilmeisesti menny johonkin kahvilaan hakeen kahvia ja munkit. Menin oottaan tyttöi ulos ja otin mun vapen taskust. Tiiän et se ei oo terveellist mut minkäs teet asialle.
Hiltsu ja Leandra tuli ovesta ja lähettiin sit takasi autolle. Istuin mulle kuuluvalle paikalle ja lähettiin taas ajaan.
Otin mun repusta sen voileipäpaketin ja yhden niistä energiajuomista. Otin paketista toisen leivistä ja ojensin sen Alexin nenän eteen . Älkää kysykö miks vitussa tein niin. En kai vaan halunnu, et siitä tulee vielä vittumaisempi jos se ei oo syöny.
Se jätkä katto mua niin oudolla ilmeellä et oisin voinu vaan haihtua savuna ilmaan. Alex kuitenki otti leivän käteensä ja ehkä hymyili mulle? Nomut se oli vaan semmone kiitoshymy. Ihanku välittäisin. Alex on kusipää, se hymyili vaan kohteliaisuudeks.
****
Oltiin ajettu alle tunti ja päätettiin taas pysähtyy käymää kusella.
**
Sit istuttiin taas autossa ja aika meni ihan kuolettavan hitaasti.
"Hei pelataanko jotai peliä?" Hiltsu kysy.
"Pelataa vaa." Alex sitte vastas.
Mäkin päätin liittyä mukaan, koska noh eihän tässä muutakaan tekemistä ollut.
"Miten ois... totuus vai tehtävä!" Leandra ehotti.
"Toi on niin lame ass ehdotus." Hilda nauro mut suostu kuitenkin pelaan."
"Totahan leikitään ala-asteella?" Kysyin ja kaikki vaan nauro. Mikä nyt oli nii hauskaa, mähän puhuin ihan totta.
"Niin, mut ainakin sää oot ihan ala-aste ikäsen tasolla." Alex sano ja mua alko vututtaa samalla hetkellä ku se jätkä avas suunsa.
Hilda purskahti nauruun ja mä katoin sitä ärsyyntyneenä, mut ihanku Hiltsuu mun mielipide asiaan kiinnostais.
"Noni, mä alotan.. Hilda totuus vai tehtävä?" Leandra kysyi.
"Totuuus, autossa on vähän vaikee tehä tehtäviä muutenki." Tyttö vastas.
"Noni.. onko sulla säätöö kenekää kans?" Leandra kysyi ja virnisti ilkikurisesti Hildalle.
Itse tiesin tuohon jo vastauksen. Olinhan Hildan parhaita kavereita.
"Ööh... no joo on mulla tavallaan.. tai se.. se on monimutkasta."
"KUKA?!" Leandra hihkas ja käänsi vahingossa rattia niin, että auto melkein suistui ojaan.
"Noo.. yks Caspar." Hilda vastas.
"Se portugalilainen äijä meidän koulussa vai?" Alex ryhty keskusteluun. Mistä se ees tunsi Casparin.
"Joo just se." Hiltsu sano ja punastu pikkusen.
"Juu no se on ihan mukava tyyppi." Alex sano ja hymyili Hildalle."
Joku juttu Alexissa vaan oli etten sietäny sitä. Me ollaan tunnettu ylä-asteelta asti ja meillä ei oo koskaan ollu hyvät välit. Kaikki tais alkaa jostain sellasesta jutusta, että Alex luuli et oisin levittäny siitä huhuu, et se ois kasiluokalla pannu meidän koulun yhtä jätkää. Vannon et se en ollu mä joka sitä juorua levitti, mut siitä tuli tosi iso ongelma loppujenlopuks ja Alex tais vähän saada semmosen pedofiilin homon maineen. Ja no siitä lähtie ollaan tapeltu.
"Noni Hilda kysy sä seuraavaks!" Leandra huus.
"Alex to vai te?"
"to."
"Panitko sä Joonaa sillon kasil?" Hilda sitten kysy. Koko auto hiljeni ja Alex katto vilkas mua sivusilmällä.
"Tää on ihan paska peli. Voidaanks lopettaa." Sanoin, koska en halunnu et tästä aiheutuu jotain kinaa.
"Ha, vittu hyvä sun on sanoo." Alex tiuskas mulle.
"Vitun hinttari laita sä turpas kii." Sihahdin takaisin.
Alex katto mua ihan vitun vihasen näkösenä. Vittu minkä mä sille teen jos joku vetää tunteisiin tollasesta.
Hilda oli varmaan itekkin tajunnu et vanhoja ei kannata muistella, joten se pysy ihan hiljaa etupenkillä ja seuras tilannetta.
****
Ilta alko hämärtyy ja pysähdyttii tiensivuun vaihtaan ajajaa. Alex siirty kuskin paikalle ja koska Hilda pyys multa että voisinko mennä pelkääjänpaikalle sen sijasta, ettei Alex alkais raivoo sille, niin päätin uhrautuu ja mennä istuun sen jätkän vieree.
Ajomatkaa oli vielä suunnillee 3 tuntii jäljellä nii oltais perillä.
Ei menny kauaa nii tytöt takapenkil oli jo nukahtanu ja Alex oli laittanu radioista jonku biisin.
**************************************************************
Uuus luku<3 toivottavasti tykkäsitte ja kiitos jo nyt kaikille jotka on ollu täälä lukemassa tätä. :DD
ESTÁS LEYENDO
Sadepisaroita auton ikkunassa (bxb)
RomanceKova rankkasade, keskiyö, sadepisaroita auton ikkunassa. Neljä kaverusta.. tai oikeastaan kaksi sellaista ja kaksi poikaa jotka eivät tule toimeen, mutta he päätyvät kuitenkin istumaan samaan autoon. Alex. Tuo musiikista kiinnostunut ysärirokkarin...