"Sürtün bana güzelim."
Taehyungun sözleri fazlaca erotiklik içeriyordu. Daha önce hiç böyle konuları konuşmadığım için biraz utanıyordum ama ona deli gibi ihtiyacım vardı. Uykumda bile ıslak rüyalar görmüştüm.
"Taehyung."
Beni kasıklarına daha çok bastırdı. Kucağında yavaş yavaş sürtünüyordum ama hiç yardımcı olmuyordu. Altımda bez parçası yüzünden onu hissedemiyordum.
"Lütfen çıkaralım lütfen."
Tişörtünün yakalarını tutarak ona yalvardım. Ben harekette bulunmadan bana dokunmuyordu. Ya kontrolü kaybetmek istemiyordu yada istemediğim birşeyi yapmak istemiyordu.
"Çıkaralım güzelim."
Onay verdikten sonra gözlerime bakarak altımı çıkardı. Elleri şimdi çıplak kalçamda geziyordu. Hiç kafasını aşağı eğip bakmamıştı. Daha deminki pozisyona dönüp kucağına iyice oturdum.Dudaklarımı yaladım ve dolgun dudaklarını öpmeye başladım. Beni böyle sabaha kadar öpse kucağında yüzlerce kez boşalırdım. Etkisi üzerimde çoktu.
Aramızda esen rüzgardan ıslandığımı ve sızdırmaya başladığımı anlamıştım. Kendimi pantolonunun üstünde biraz sürttüğümde canım acıdı. Kumaş canımı yakıyordu. Taehyung anında kalçalarımdan kaldırdı ve dudaklarımızı ayırdı.
"Bebeğim canın yanıcak."
Dudaklarımı büküp kafamı salladım. Parmaklarımı kemerine kanca şeklinde geçirdim. Kafasını eğip baktı ve tekrar bana baktı.
"Sende çıkart."
"Ama bebeğim ya-"
"İstiyorum."
"Ah seni varya."
Öne atılıp belimden kendine çekip dudaklarıma yapıştı. Alt dudağımı sıkıca emip kavradı. Dilini dudaklarımın üzerinde gezdirip içeri daldırdı. Dişlerimde gezdi. Bende boş durmadan ellerimle kemerini açtım. Taehyung ellerini belimden çekince bende kollarımı boynuna sarıp onu öpmeye devam ettim.
Kaşıntım öpüştükçe fazlalaşıyordu ve bu da inlememe sebep oluyordu. En sonunda düğmelerini açtığında kucağında hafifçe yükseldim. Sadece pantolonunu çıkartırken kollarını tutup durdurdum.
"Onu da."
Baksırını işaret ettim. Gülümseyerek baksırınıda çıkarttı. Artık tamamen ikimizde çıplaktık ve esmer teni üzerinde durmak çok güzeldi. Sıcacıktı. Ve deli gibi sürtünmek istiyordum.
"Güzel bebeğim çok güzel kokuyorsun."
Üstümde kalan tişörtü sıyırıp boynuma eğildi. Ellerim saçları arasında yerlerini alırken kasıklarında kayıp tam üstüne oturdum. İkimizde aynı anda inledik. İnlemesi boynumu emmesini engellerken sıcak nefeslerini tenime kazıdı.
Kucağında ileri geri aletinin üstünde sürtünüyordum ve doğru yaptığımdan emin değildim ama acayip zevk veriyordu.
Onunki benimkinden büyüktü ve damarlı bir yapısı vardı. Her ileri gittiğimde penisimizin başları birbirine sürtündüğüne kasıklarım karıncalanıyordu.
"Güzel bebeğim oh evet."
Taehyung omuzlarımı öperken parmağını deliğimin üstüne bastırdı. Kucağında yükselmek isterken belimden tutup sertçe oturtturdu.
"Sakin ol."
"Taehyung."
Parmağıyla deliğime masaj yaparken salgılanan sıvımı parmağının her köşesine yaydı. Yavaş yavaş baskılar yapıyordu. İçime bir an önce girmesini istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret vita
Fanfiction"Beni arkadaşlıktan fazla görmeyen bir deltanın vitası olacaktım. Hayır kesinlikle bilmemeliydi." "Umarım benim vitam o olur çünkü ben başka bir kokuyu başka bir gözleri istemiyorum."