"Güzel oğlum , niye bu kadar negatifsin ?"
Evde dört dönüyordum. Taehyung beni asla eşi olarak kabul etmezdi. O beni sadece küçük kardeşi olarak görüyordu hem hem ben ondan küçüktüm yaşıtları gibi değildim.
"Anne anlamıyorsun beni ya lütfen yalnız bırak."
"Pekala jimin geleceğini söyledi. Lütfen bana davrandığın gibi arkadaşlarına davranma bebeğim. "
Annem saçımı öpüp çıktı. Napıcaktım. Aklıma birşey gelmiyordu ki. Kapı zili çalınca Jiminin geldiğini anladım. Merdivenlerden koşa koşa çıkıp yanıma geldi.
"Aman tanrım! Vita görüyorum resmen ve bu benim en yakın arkadaşım. Siktir çok güzelsin Jungkook."
Endişeliydim ama bu övgüyü kabul etmediğim ve utanmadığım anlamına gelmiyordu. Yatağına kenarına oturdum.
"Jimin, Taehyung delta ben napıcam?"
Kaşlarını anlamamış gibi çattı.
"Gerizekalı Taehyung benden 2 yaş büyük ve çocukluk arkadaşım beni kardeşten öte görmüyor ki."
Anlamış gibi ses çıkarıp düşünmeye başladı.
"Tamam o zaman bir süre saklayalım evet saklayalım ki zaten sen türünü öğrendin ve bundan 2 gün sonra ilk kızgınlığına giriceksin bunu zaten yalnız geçirmen gerek bunu herkes biliyor. İlk kızgınlıklar daima yalnız geçirilir. O süre zarfında Taehyungun ağzını yoklayalım."
Mantıklıydı. Ama taehyung eve gelmek isterse diye düşündüm. Artık bir şekil kovucaktım onu. Her ne kadar bundan kurdum kaşarı memnun kalmasada.
"Peki ya..Ya başka biri varsa ve beni istemezse ?"
Bu ihtimal bile göğsümü ağrıtmıştı. Çok kötü hissediyordum.
"Yav kelebeğim sence bu ihtimal olabilir mi ? Taehyung seni kabul edicek bence tavırları bile çok korumacı sana karşı."
"O bir delta ve biz çocukluk arkadaşıyız jim sence ondan olabilir mi?"
Düşünüp güldü ve kafasını iki yana salladı.
"Sussana ya ben sizi birleştiricem ne olursa olsun. Hadi ilk yoklamayı yapalım."
Stresle telefonumu alıp Taehyungla olan konuşmayı açtım.
Çiçek kokulu:
Taehyung
Taze delta bozuntusu:
Jungkook iyi misin ?
Niye yazmadın bana dünden beri
Aklım çıktı
Eve geldim annen gelmesen senin için daha iyi olur diyerek geri çevirdiÇiçek kokulu:
Özür dilerim annem biliyorsun ikimizi de düşünüyor alınmadın değil mi?
Taze delta bozuntusu:
Hayır tabii ki de çiçeğim niye alınayım
Seni çok merak ettimJimin bana bakıp güldü. Beni düşünüyordu evet üstüme düşüp güzel sözler de söylüyordu ama bu aşk anlamında olmak zorunda değil ki.
Çiçek kokulu:
Şey iyiyim
Sen nasılsın napıcaksınTaze delta bozuntusu:
Ağrıların varmı ?
Ben Bogum ile buluşucam şimdi ona hazırlanıyordum"Bogum ne alaka ya !!!"
Sesim çok şiddetli çıkmış olucakki Jimin sıçradı.
"Altıma sıçtım amk sesin de açılmış senin."
Çiçek kokulu:
Bogum mu?
Küs değilmiydiniz ?
Niye seninle buluşuyor ?Taze delta bozuntusu:
Çok soru sormaya başladı/
Güzelim sen buna takılma şimdi
Bana söylemek istediğin bir şey yokmu ?Çiçek kokulu:
Yok.
"Vardı ama yok gerizekalı delta seni git Bogumla buluş!"
"Kıskanma kookie , hadi."
Çiçek kokulu:
Taehyung bogumu gerçekten affettin mi?
Taze delta bozuntusu:
Niye bu kadar takıldı ki /
Altı üstü bir arkadaş/
Alfamı yoksa niye yok dediki/
Of önemi mi var aptal delta/
Evet jungkook bir sorun mu var ?
Bu arada çıkıyorum şimdi 5 dakika yazamayacağım haberin olsun"Cehennemin dibine git."
Çiçek kokulu:
Yok Taehyung
(İletildi.)
Bu arada omegayım
(İletildi.)
Hala umrundaysa
(İletildi.)"Alfayım deseydin inanmazdı iyi yaptın. Ama bu yinede sana yakınlaşmasına engel değil biliyorsun bir delta omega ile beraber olabilir."
Kafamı salladım. Haklıydı Taehyungun babaları da biri delta diğeri omegaydı.
"Ama belki onu vitan doğdu ruh eşin çıktı ben yüzüstü bırakılamam diyerek uzakta tutabilirim."
Jimin bana sarıldı. Gerçekten şuan birine sarılmaya ihtiyacım varmıştı.
"Halledicez kelebeğim üzülme. Ama bu işi eninde sonunda öğrenicek."
"Evet ama o zamana kadar belki kendine eş bulur. "
Arkadaşları öğrenirse daha çok dalga geçerlerdi. Taehyung deltaydı ve o da zor duruma düşerdi. Zaten beni sevmiyolardı bir de üstüne iyi mi yaklaşıcaklardı.
Telefonuma bildirim sesi ile baktım. Yazan bildirime tıkladım. Ve içim kötü oldu. Sanki kurdum ciğerimi parçalıyordu.
Prkbgm_31
●Bence ikimizde aynı şeyleri düşünüyoruz🤭@kth
♡ 927 beğeni
▪︎Bu gönderi yorumlara kapanmıştır.
********
İşte şimdi sıçtık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret vita
Fanfiction"Beni arkadaşlıktan fazla görmeyen bir deltanın vitası olacaktım. Hayır kesinlikle bilmemeliydi." "Umarım benim vitam o olur çünkü ben başka bir kokuyu başka bir gözleri istemiyorum."