"Nasıl geçti ?"
Jungkook kucağımda küçülüp bana sarılıp uyuyordu. Çok üzülmüş ağlaya ağlaya bitkin düşmüştü. Sonra Jimin ve Yoongi gelmişti.
"Sıkıntılı. Çok yoruldu. Atlatması uzun sürücek gibi."
Saçlarını okşarken fısıltıyla yoongiye cevap verdim.
"Kız kardeşi varmış demek ki. Çok üzüldüm gerçekten ama bu onun suçu değil ki."
"O da anlayacak Yoongi sadece biraz zaman lazım..."
Kıpırdanıp çenesini çeneme dayadı. Temas hastasıydı. Çenesini okşayıp öpücük kondurdum.
"Benim minik sevgilim."
"Biz kalkalım Taehyung toparlanınca buluşuruz kardeşim."
Sessizce kalktıklarında onları geçirmek için Jungkooku yatırmak istedim. Jimin beni durdurdu.
"Çok tatlı uyuyor. Uykuya dalmışken uyandırma hiç."
Kafamla onayladım ve gülümsedim. Onlar odadan çıktığında kucağımda kayan sevgilimi düzeltip onu iyice kollarımın arasına aldım. Yanaklarını sevdiğimde üşüdüğünü farkettim. Yanakları buz gibiydi. Ya da benim elim çok sıcaktı. Jungkook yanağına yasladığım elimi tuttu.
"Güzelim."
Uyanıp uyanmadığını kontrol etmek için fısıltıyla seslendim. Elleri de buz gibiydi. Daha 5 dakika öncesi sımsıcaktı kollarımın arasında.
"Bebeğim buz gibi olmuşsun."
Pikeyi atıp yanımdaki battaniyeyi üstümüze örttüm.
"Geliyor.."
Jungkookun mırıltısı ile hareketlerimi duraksattım. Uykusunda sayıklıyordu.
"Gelicek buz yıldızı-"
Nefesleri arasında söylediği kelimeler çok anlaşılmıyordu ama kulağımı yaklaştırdım.
"Çökecek üstüne çiçeğin yok edecek. "
Bahsettiği buz yıldızı ve çiçeğin ne olduğunu bilmiyordum ama suratı buruşmaya başladığında kabus gördüğünü anladım. Onu uyandırmaya çalıştım.
"Güzelim uyan hadi."
Kollarıma sıkı sıkı tuttundu. Öpücükler bırakmaya başladım. Teni buz gibiydi ama terliyordu.
Biraz kendimden çekip suratına baktım.
"Jungkook uyan birtanem!"
Sallayıp durduğu kafasını tutup dudaklarına ardı ardına öpücükler koyduğumda hareketlerini yavaşlattı ve ağzını açtığında uyandığını anladım.
"İyisin güzelim."
"Taehyung ben ço-çok garip bir şey gördüm."
Kucağımdan doğruldu ve yüzünü ovuşturdu. Elleri titriyordu.
"Kabustu sevgilim."
Ona dokunmak için yöneldiğimde hızlıca ayağa kalktı.
"Dok-dokunma bana ben-ben."
Baya etkisinde kalmıştı anlaşılan çünkü 5 dakika önce kucağımda mışıl mışıl uyuyan sevgilim asla böyle davranmazdı.
"Jungkook'um rüyaydı sevgilim. Gel anlat bana hadi."
Odanın içinde bir oraya bir buraya yürüyordu.
"Ben seni gördüm sen beni seviyordun so-sonra sana dokunduğumda buz tutuyordun bildiğin Taehyung ben seni öldürüyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret vita
Fanfiction"Beni arkadaşlıktan fazla görmeyen bir deltanın vitası olacaktım. Hayır kesinlikle bilmemeliydi." "Umarım benim vitam o olur çünkü ben başka bir kokuyu başka bir gözleri istemiyorum."