16

1K 100 16
                                    

-1 hafta önce-

"Bir delta olarak bunu bilmen gerektiğini düşündük."

Bir kaç tane bunak yan yana gelmiş iki kelimeyi bir araya getirmeye çalışıyorlardı.

"Siz ne söylediğinizin farkında mısınız?"

Omuzlarını silkip kafalarını salladılar. Gerçekten şaka yapmıyorlardı.

"Bir dakika...Siz şimdi benim eşimin bir büyücü vita olduğunu aynı zamanda iki kurdu olduğunu mu söylüyorsunuz ?"

Duyduklarımı idrak edemiyordum. Bu bize küçükken anlatılan bir efsaneydi. Şimdi de gelmiş iki bunak bana bu efsanede ki vitanın Jungkook olduğunu söylüyorlardı.

"Bak Taehyung. Bizim içinde efsaneden ibaretti. Belki de hala bir efsane umalım ki yanılıyor olalım. "

"Yanılıyorsunuz zaten. Jungkook ile çocukluktan beri beraberim hiç garipliğine rastlamadım."

Saçlarımı düzeltip arkamdaki masanın köşesine oturdum.

"Bunu öğrenmenin tek yolu zamana bırakmak. Onun en yakınında olan sensin. Hareketlerini iyi izlemen lazım."

Biri susup diğeri konuşmaya devam etti.

"Efsaneye göre çiçekler açmaya başladığında ve sıcaklar basmaya başladığında vitanın diğer kurdu uykudan uyanırmış."

"Benim anlamadığım nokta şu büyücü olsaydı bu zamana kadar güçlerini yanlışlıkla bile kullanmazmıydı?

Kafasını kaşıyıp gözlüğünü düzeltti. Bunlar ikizdi ve hangisi hangisi karıştırıyordum.

"Evet bu mantıklı bir soru ama cevabını duyunca şaşırıcaksın."

Kardeşine bakarak karşımdaki masaya oturdu. Kardeşi ise bana baktı.

"Büyücü olan Jungkookun ikinci kurdu. Yani o yazın uykudan uyandığında büyü güçleri aktifleşicek. "

Kafam daha çok karışmıştı. Bu iki herif beni bulup bir anda konuşmaya başlamışlardı. Şuan hiçbir şey anlamamıştım.

"Tamam durun durun anlamaya çalışıyorum baştan başlayacağım."

Masadan doğruldum ve anlattıklarını saymaya başladım.

"Benim eşim yani Jungkook. Aslında iki kurtlu bir vita. Ve ikinci kurdu yani büyücü aynı zamanda yazın uyanıcak diyorsunuz."

İkiside beni onayladı. Bunu kontrol altına alırsak ve sevgilime anlatırsak sorun olmazdı bence.

"Peki sorun ne ? Jungkook karıncaya bile zarar veremez. Böyle bir durum olduğunu bilirse de ona göre davranır."

İkiside telaşla hareket ettiler.

"Hayır Taehyung! Delirdin mi? Efsaneyi sonuna kadar dinlemedin mi ? Hem bunu vitaya anlatırsak nolur hiç etraflıca düşünmedin mi?"

"Bak dostum üstüme gelip bana 100 tane soru sıralama bu bir. İkincisi tabiiki dinlemedim sadece büyücü vita ve deltasının aşk hikayesi anlatılıyordu tanrı aşkına 5 yaşındaydık."

Ortam gerilmişti bende gerilmiştim. Onlar beni daha çok geriyordu.

"Sakin olmalısınız beyler."

"Hayatıma hanselle gratel gibi iki insan çıkıp sevgili eşim hakkında bir iddia da bulunuyor gergin olmam hakkım diye düşünüyorum."

Gözünün kenarında ben olan ikizi gelip omzumu sıktı güç vermek istercesine.

secret vitaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin