20

698 78 19
                                    

"Peki her şeyi geçtim. Sen gerçekten istiyor musun ? Yani onu çok sevdiğini biliyorum ama bebeğim mühürlenmek , aynı evde yaşamak..."

Annemlerle mutfakta oturup olanları konuşuyorduk. O gün öğrendiklerimizden sonra Taehyung beni eve getirmiş annemlerle konuşmuş ardından bizi yalnız bırakmıştı. Mühür konusu bile konuşmamıştık. Belki o da istemiyordu.

"Yani evet  bu sene mezun oluyor ve iş de bulabilir bu geçiminiz için problem değil. Siz buna hazır mısınız?"

"Bilmiyorum anne onu çok seviyorum. Gerçekten her gün onu görmek benim tek hayalim. Ama bilmiyorum o da bir şey demedi ben daha 2.sınıfım belki de küçüğüm diye istemiyor olabilir."

Annem kafamı okşayarak yanağımı sıktı.

"Taehyungun seni nasıl sevdiğini görüyoruz. Onunla konuşmadan kendimi böyle üzme. Eğer evlenmekte karar kılarsanız çiçekleriniz açtığında ikinizin de tüm stresi sıkıntısı emin ol kaybolacak."

***

"Geçmiş olsun gençler yeni dönemde görüşmek üzere artık 3.sınıf sayılırsınız derslerine daha sıkı sarılın ve topluluklara bakmayı unutmayın."

Final sınavları açıklanmıştı. Hepsinden geçmiş olmanın verdiği huzurla çantamı toplayıp çıktım. Gözlerim Taehyungu aradı. Oda artık mezundu. Yani dersten kalmamışsa.

"Pardon."

Namjoonu gördüğümde onu durdurdum.

"Ay Jungkook ! Ödüm koptu. Merhaba."

İkimizde gülerken özür dilemek için eğildim.

"Kusura bakma lütfen şey Taehyung nerede acaba gördün mü?"

"Ah o şey bir dersinde sıkıntı çıktı mezuniyeti uzayabilirmiş. Profesörün odasındaydı."

"Teşekkür ederim."

Telaşla kampüslerine girdim. Zaten tek bir hocasıyla münakaşa içinde olduğundan biliyordum kimin olduğunu. Profesörün odasının önüne geldim. Yavaşça kapıyı tıklattım ve içeriden gelen buyurla girdim. Taehyung oturmuş el hareketleriyle bir şeyler anlatıyordu. 

"Merhaba hocam kusura bakmayın."

"Efendim Jeon önemli mi?"

Taehyungla göz göze geldik. Sinirli gözüküyordu ve birde burada görünce sorgulamaya başlamıştı. Çatık kaşlarıyla.

"Şey efendim biliyorsunuz önümüzdeki dönemde dersime gireceksiniz ve ben olduğunuz topluluğa üye olmak istiyorum."

Profesör gözlüklerini masaya bırakıp bir sevgilime bir bana baktı. Eliyle Taehyungun karşısında ki sandalyeyi gösterdi. Sanırım onu fethetmiştim.

"İlgine karşı sevindim Jungkook. Seve seve yazarım. Keşke sevgilinde böyle istekli olsa derslerime."

İşte bu.

Amacım zaten bu konuyu açmaktı. Sizde hiç yormadınız hocam. Bir kaç kağıt çıkartıp topluluğa beni de yazmaya başladı.

"Aslında Taehyung sizin derslerinize çok çalışıyor hocam. En önemsediği derslerden biri bende zaten bu yüzden bu kadar ilgi duyuyorum onun sayesinde."

Söylediklerimden sonra Taehyunga dikti gözlerini.

"Taehyung doğru mu ? Niye anlatmıyorsun oğlum."

"Hocam ben..."

Taehyung hocanın yumuşadığını görünce şaşırdı.

"Ben yani evet zaten önemsemesem 5 ay boyunca sırf siz şurayı değiştir dediniz diye niye bir maketle uğraşayım."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

secret vitaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin