9

1.7K 136 21
                                    


"Güzelim aç kapını da konuşalım."

Dağı taşı sikesim vardı. Evet gerçekten dağı taşı sikesim vardı. Üstüne Taehyung yol boyu konuşmuştu asla susmamıştı oda sinirimi bozmuştu. Aynı şeyi kendi yaşasa Bogum dünyadan silinmiş olurdu.

Ki bende silicektim.

"Taehyung evine gider misin ? Sinirliyim şuan ve seni kırmak istemiyorum."

"Güzel kelebeğim."

Nefes verme sesi duydum. Pes edip gidicekti kesin.

"Ben zaten evimdeyim. Yani kapıyı açarsan evime gitmiş olucağım."

Anlatmak istediği şeyi anladığımda dudağımı büktüm. Aklımda karmakarışıktı. Kurdum da deltasını istiyordu.

Yavaşça kalkıp kapını kilidini açtım. Kapıyı açmadan yatağımdaki yerime geri gittim. Sonra kapı yavaşça açıldı. Taehyung adımlayarak önüme geldi. Önümde diz çöktü.

"Güzel vita'm."

Saçlarımı kulağımın arkasına atıyor yüzümü okşuyordu. Onu çok kıskanmıştım. Gerçekten asla yapmayacağım şeyleri yapmıştım.

"Niye bakmıyorsun gözlerime ?"

Çenemden  tuttuğunda başımı çevirmek istedim ama tutuşu sıklaştığında gözlerimi aşağı indirdim.

"Yıldızlarına bak Jungkook."

Bu lafından sonra içim kıpırdandı. Gözlerine baktım. Ve ona bakarsam ağlayacağımı da biliyordum. Gözlerim dolup çenem titremeye başladı.

"Anlat hadi lütfen."

O bana böyle ilgili davrandıkça daha da yumuşuyordum ve ağlamaya başlıyordum. Gözyaşlarım dökülmeye başladığında Taehyung diz çöktüğü yerden kalktı.

"Ah benim bebeğim."

Dizlerimin altından ve belimden yakalayıp beni kucağına aldı ve yatağa oturup benide kucağına oturttu. Ona sıkıca sarılıp ağladım. Gözlerimi kapattıkça Bogumun dağılan suratı aklıma geliyordu.

"O-onu öldürmediğime dua etsin."

Titrek çıkan cümlelerime karşı Taehyung beni daha da sarmaladı.

"Asla böyle birşeye izin vermem Vitam böyle sorumluluğun altına girmesine."

Ona kaşlarımı çatarak vaktım. Bogumu mu korumuştu bana.

"Ben girerim güzelim. Ama hadi anlat deltana nolduğunu."

"Seni kıskandım işte."

Bütün olan biteni anlatmadım. Çünkü onunla kavga edecekti. Biliyordum ağzı yüzü yara olucaktı.

"Güzelim sen şiddeti yastığa bile uygulamazsın. Belli ki çileden çıkartmak için çok uğraştı."

"Of taehyung niye üstüme geliyorsun seni kıskandım işte sende bile bile onunla arkadaş oluyorsun yani sonra bana hesap soruyorsun bogumun yanına git o zaman!"

Simirlenerek tek nefeste konuşup kucağından kalkmak istediğimde beni sıkıca tuttu.

"Bogumu siktirtme bana jungkook. Kaç saatir tutmaya çalışıyorum kendimi ama senden başka önemli birşey yok bu hayatta benim için gerekirse bütün arkadaşlarımı sikip atarım senin için anladın mı ?"

Bu ani yükselmesine şaşkınlık içinde bakmıştım. Ciddi bir yüz ifadesi vardı. Eli belimi okşuyordu. Kafasını yaklaştırıp alınlarımızı birleştirdi. Nefeslendik ikimizde.

secret vitaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin