0.8

24 3 0
                                    

Anonim:

Anonim: Bak bu iki oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Anonim: Bak bu iki oldu

Anonim: Üçüncüyü kabul etmem valla
                                                                            07.45

Çağan: Özğür dileirm.

Çağan: Saat çokğ wrken wldığı imfç yamadhom

Anonim: ÜQÜQĞWĞSLDL

Anonim: ayyy şapşikkk şey seniiii

Anonim: sen sen bana hemen mi cevap verdin çen.

Anonim: Oyyyyyy.

Anonim: Senin o yanaklarını yerimmmm.

Anonim: Canımsınnnn

Çağan: dellekğr ederimp. Snede benim.

Anonim: LAN!

Anonim: NEĞĞĞĞ. Nededin senn.

Anonim: gel evlenelim 5 çocuğumuz olsun dedinnn.

Anonim: Ayyy neyse sen uyu kocişimmm.
                                                                            07.50

Çağan: Günaydınnnnnn.
                                                                             11:30
Anonim: AAAAAA

Anonim: Sonunda. Gel artık okulaaa.

Anonim: özledim.

Çağan: Şimdi okulun oraya geldim anonim hanım.

Çağan: Bugünün görevi seni tanımak.

Çağan: Akşam saat 16.45 te çevrimiçi ol.

Anonim: Abıvvv.

Anonim: Tamam bey

Gülerek telefonu cebime koydum. Simaya doğru baktığımda Uğur'u dövdüğünü gördüm. Kahkaha atarak onlara baktım. Bahçedeydik. Öğle arası olduğumuz için rahattık. Uğur bana dönüp. "Mercan YARDIM ET." Diye bağırdı. Simay ensesine bir tane geçirdi.

"Sus be sen." Uğur sahte ağlamaklı bir sesler çıkardı. O sırada bahçeye Aysel, Sude, Efe ve Çağan girdi. Taş mübarek taşşş.

Gülümseyerek onlara baktım. Çağan tatlı gülümsemeyle bize geliyordu. Üzerinde beyaz okul gömleği vardı. Ama gene de çokkkk yakışıklıydı.

Boşuna kocam değil sonuçta.

Çağan tam ayakta dikildi. Çağan. "Simay lütfen Uğur'u sal." Dedi ve kollarını göğsünde birleştirdi. Simay ellerini Uğurun saçlarından çekti. Oflayarak çağana baktı. Çağana garip bakışlar attım. "Noldu Mercan." Diye sordu her zamanki sert sesiyle. Hep bana karşı öyleydi.

Herkese yumuşak olan ses, bana karşı sertti.

"Hiç ya. Öğle arasında okula gelmiş biri için fazla rahatsın." Dedim alayla. Gülerek göz devirdi. Bende aynı gülümsemeyle başımı iki yana salladım.

"Mercan, senin bana vereceğin kitap ne oldu?"
Diğer Sude. Sude yakın arkadaşımdı. İyi bir kızdı. Ortaokuldan beri arkadaş kalmıştık.

Ciddi anlamda güzel bir kızdı. Uzun sarı saçı, mavi gözlü ve uzun boyluydu. İncecik beli vardı. Eğer erkek olsaydım ilk yavşayacağım kız olurdu heh.

"Getirdim. Sınıfta veririm." Ceketimi alıp ayağa kalktım. Onlara garip bir bakış attım. "Hepiniz D sınıfındasınız. Hemde sözelde. Ablanız ise Sayısal, A sınıfında." Dedim alayla. Simay kahkaha attı. Sude ise bana saydırmaya başladı.

Çağan gülerek bana döndü. "Egon havaya uçmuş." Dedi ve tam önümde durdu. Kafam tam göğüz kafesine denk geliyordu. Kafamı afifçe kaldırdım.

Gözleri... ah yok mu o gözleri. Ölürüm lan onlar için.

Elini havaya kaldırıp bir şey tutuyormuş gibi yaptı, sonra tatlı bir şeklinde baktı. Sağ eli, sağ elimi tuttu.
Allah. Allahım al canımıııı.

Elleri sıcacıktı. Benim aksime

Kalbim duracak gibi atıyordu.
Utanarak gözlerimi Hafif kaçırdım. Avucumu açıp, bir şey tutuyormuş gibi avucuma bıraktı.
"Al egon." Dedi ve gülerek gitti.

Anonim/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin