Heyecanla okulun arka bahçesindeki çardağa doğru yürüdüm. Çağan çoktan gelip hırkasını bırakmıştı.
Koştura koştura hırkaya doğru gittim. Hemen masanın üzerinde mavi hırkası duruyordu. Hızlıca alıp okuldan çıktım. Kimseye Çağanın hırkasıyla görünmem istemiyordum. Özellikle Çağana.
Hırkaya iyice sarıldım ve onun kokusu. Ah varya o kokusu. Adam öldürür be.
Otobüs durağına yaklaştığımda orda Efe'nin olduğunu gördüm. Of gene mi? Neden hep karşıma çıkıyorlar. Hemde böyle bir durumda.
Biraz köşeye geçip Çağanın hırkasını çantama yerleştirdim. Hem o güzel kokusu çantama sinmiş olur. Çantamı iki koluma takıp Efe'nin olduğu yere doğru yürüdüm.
Efe'nin tam yanında durduğumda bana baktı. Dudaklarını bir birine bastırdı. "Selam Mercan." Dedi çekimser şekilde. Samimi bir şekilde gülümsedim. "Sana da Selam Efe. Nasılsın?" Rahatlamış gibi nefes verdi. "Ben iyiyim işte sınavlara çalışıyorum."
"İyi iyi çalış. Sonra derslerin hepsi giriyor."
Dedim koluna yavaşça vurarak. "Ama sana girmiyor." Böyle semaine bir kahkaha attım. O da bana eşlik etti.
10 dakika kadar onla sohbet ettim. Çoktan barışmıştık çünkü Efe benim yakın arkadaşlarımdan biriydi. Tabi ki bu 2 ayı görmezsek.Sağ tarafa doğru baktığımda otobüsümün geldiğini gördüm. Efe'ye dönüp. "Otobüsüm geldi. Sonra görüşürüz."
Kafasını olumlu anlamda salladı. "Görüşürüz Mercan." El sallayıp otobüse bindim. Kartımı okutup en arka koltuğa oturdum.Kulaklığımı takıp kafamı cama yasladım. O an aklıma Çağana yazmadığım geldi. Hemen telefonumu çıkarıp Çağana yazdım.
Anonim: Hırkanı aldımmmmmmm
Anonim: teşekkür ederim
Anonim: ne kadar mutlu oldum anlatamam.
Çağan: mutlu olmana sevdim anonim hanım.
Çağan: Anonim.
Anonim: Çağan?
Çağan: yarın yanına geleceğim.
Çağan: kesinlikle o'sun ve bana sana çoktan aşık oldum.
Çağan: sana aşığım Anonim.
Çağan: hem anonim olan sana hem gerçekte ki sana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim/Texting
Roman pour AdolescentsAnonim: Sende gidersen, elimde kim kalır? Anonim: Elimde yok sabır. Anonim: Benim tatlı balım. Anonim: sen beni bi dinle. Anonim: Sen beni anlarsın. Çağan: Sen kimsin? Çağan: Numaramı nerden buldun?