1.5

24 3 0
                                    

saat sabahın altısı!
Saat sabahın ALTISI

Durmadan çalan alarmıma tekme atıp yataktan kalktım. Normalde erken kalkmaya alışığımdır ama bir kaç gün geç kalkınca sabah erken kalkmak ölüm gibi bir şey.

Söylene söylene banyomun önüne geldim. O an 
Aklıma çağanı göreceğim geldi. Gözlerimi irice açıp durdum. Yüzümde kocaman bir sırıtışla banyoya girdim.

Güzelce banyo yapıp çıktım. Hava acayip sıcaktı. Sabah saat altı olmasına rağmen.

Bu kamp tam 1 hafta sürecekti. Bugün Cumartesiydi. Okulunuz yılda 2-3 defa kampa götürüyordu. Ben hepsine gittim ama Çağan hiç gelmemişti.

Bu sefer gelmesi beni şaşırtmıştı tabi ki.
En yakın zamanda neden birden geldiğini öğrenmeliydim.

Valizimi alıp aşağı indim. Annem bu saatte uyanık olmazdı, o yüzden evden sessizce çıktım. Kapıyı kontrol ettikten sonra asansöre doğru yürüdüm. O sırada asansörün kapısı açıldı. 

Asansörde ki kişiyle bakakaldım.

Babam!

Babam gelmişti. Babam tatlı bir gülüşle bana baktı. Asansörden inip kollarına iki yana açtı.

Kocaman bir gülümsemeyle valizimi bırakıp bana koştum.
Kocaman elleri sırtıma koydu. Daha iyi sarılmak için parmak ucuma çıktım.

"Hoş geldin babam." Dedim tatlış bir sesle.
Babam sessizce güldü. "Hoş buldum yeşilim."

Babam genelde bana yeşilim derdi. Bende artık alışmıştım zaten.

Babam ayrılıp ona baktım. Tekrar valizimi alıp asansörün önüne geldim.

"1 hafta sonra görüşürüz babacım." Dedim.
Babam uzun boylu, iri bir adamdı. Karizmatik bir babaydı. Aynı benim gibi su yeşili gözleri, kahverengi saçları vardı. Tabi ki de saçlarının arasında beyazlıklar vardı. 46 yaşında adam sonuçta.

Babam askerdi. O yüzden pek karşılaşmazdık.

Bana el salladı. Bende aynı şekilde karşılık verdim. Asansöre binip zemin kata bastım.
Mutlulukla geriye yasladım. Mutluydum. Hemde çok.

Cebimde ki telefon titredi. Telefonu alıp mesaj atan kişiye baktım.

Simay.

Simay: kanka nerdesinnnnnn

Siz: geliyorum 5 dakikaya

Simay: timammm.

Asansör durumda hızlıca okula doğru yürüdüm. Okul nerdeyse dibimizdeydi. O kadar yakındı ki, okulla komşuyduk.

Okul bahçesine girdiğimde baya kalabalıktı.
Sanırım simayları bulmam çok zor olacaktı.

Etrafa bakınırken bana el sallayan Simayı gördüm. Gülümseyerek yanına gittim. Otobüs hemen yanımızdaydı. Çoğu kişi aileleri vedalaşıyordu.

Simayla birlikte otobüse bindik. Otobüs tamamen dolmuştu. En arkanın bir önüne oturdum. Simay ise benim bi önümde ki koltuğa oturdu. Cam kenarından olan tarafa oturup çantamı yan koltuğa koydum.

Bizimkiler çoktan binmişti. Çağan ortalıklarda yoktu. Otobüsün içine iyice baktım fakat hâlâ Çağan yoktu. Arkamada oturan Uğura döndüm.

"Senin o biricik kankan gelmiyor mu?" Diye sordum. Uğur ise aynı şizofrenlik hareketlerini yapıyordu. Sınıftaki diğer kişilere bulaşıp onların huzurunu bozuyordu. Klasik Uğur.

"Gelecek kız, bekle biraz..." anında kaşlarını çattı. "Yani gelecek diye biliyorum." Dedi. Sonra hiç bir şey olmamış gibi gülüp kafama vurdu. "Salaksın." Göz devirip tekrar önüme döndüm. 

Otobüsün kalmasına 5 dakika kalmıştı ve hâlâ Çağan yoktu.

Telefonumu alıp ona yazdım.

Anonim: Nerdesin Çağannnn
07.10

Anonim: bakkkkkkkkkk.
07.12

Çağan çevrimiçi

Sonunda çevrimiçi olmuştu. Küçük bir tebessümle telefonuma baktım.

Çağan yazıyor...

Çağan: Benim farklı bir otobüs. Anlamıyorum yani Uğurların olduğu otobüs olsa

Çağan: acayip sinirliyim

Anonim: ofofofofofo

Anonim: bende sana bir şey oldu sandım.

Çağan: hayır iyiyim.

Çağan: sadece sinir oldum

Anonim: sıkma be canını kocam

Anonim: sonuçta aynı noktaya varıcaz be gülüm

Çağan: noluyor lan sana

Anonim: ne olsun be Çağanım

Anonim: tutulmuşuz elin bi gamzelisine

Anonim: napalım işte

Çağan: Sapıttın herhalde

Anonim:dur seni kocam diye kaydeticem

Çağan kişisini "Kocam ❤️" olarak değiştirdiniz

Kocam ❤️: KDLDÜWĞSLDÖD

Anonim: sen beni niye kaydettin?????

Kocam ❤️: kaydetmedim

Anonim: aaaaaaaa

Anonim: sen herhalde koyacak isim bulamadım

Anonim: öneri vereyim hemennn kocam

Anonim: karım, bal Peteğim, bir tanem, ömrüm, güzelim, Ela gözlüm, prensesim, hayatım, iki gözümün çiçeği, sayısalcım, dünyanın en güzel kızı, en mükemmel kişisi, Zeki kızım

Anonim: Nasıl ama. Beğendin di miii

Anonim:bunlardan biri yap 🤍❤️🫀🤭🥰

Kocam❤️: Birqz bana kendini övdün gibi geldi.

Kocam❤️: tatlı olduğun doğru, Zeki olduğunda doğru

Anonim kişisini "Zeki balım" olarak değiştirdiniz

Anonim/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin