0.6

24 5 0
                                    

Anonim: Derste uyunur be adam.
Anonim: Sonra derslerim niye kötü.

Çağan: Saol.

Anonim: Niye?

Çağan: Aynı sınıfta olduğumuzu söylediğin için.

Anonim: Hassss.
Anonim: yok canım. Saçmalama.
Anonim: Aynı sınıfta olmamız imkansız.
Anonim: Sen sözelcisin. Bende sayısalcı.

Çağan: O zaman nerden biliyorsun yattığımı.

Anonim: Kapının bir kısmı camdan olduğu için içerisi görünüyor.

Anonim: Bizimde dersimiz beden. Geçerken gördüm.

Çağan: Haaa. Tamam.

Çağan: Dur sınıftan çıkıcam.

Anonim: manyak mısın çağan?

Çağan: kantine gideceğim sakin ol.

Anonim: Heh iyi.

Telefonu sırıtarak cebime koydum. Boş bulduğum bir sandalyeye arkadaşım Simay ile oturduk.
"Onunla mı konuşuyordun?" Diye sordu sandalyede iyice yayılarak. Kantinde olduğumuz için pek kişi yoktu.
"Evet." Dedim sırıtarak. Simay benim ilkokuldan beri yakın arkadaşımdı. Çoğu şeyi onunla öğrendim, onunla yaptım.
O da aynı Çağan gibi dersten nefret eder. Hatta düşman.

Kapı açılma sesi gelince kapıya doğru aynı anda Simay ile döndük. Çağan ve onun en yakın arkadaşı Uğur vardı.
Çağan uzun boyluydu. 1.92 rahat vardı. Kumral hafif dalgalı saçlarını geriye doğru iterek içeri girdi. Onun yanında Uğur. Uğur Çağan'ın aksine siyah saçlı Ela gözlüydü. O da Çağan kadar uzundu.
O kadar boş masa varken gidip bizim yakınımızdaki masaya oturdular. Simay sırıtarak bana baktı. Simay kızıl saçlarını geriye savurdu.

Uğur bir bana birde simaya baktı. Uğura 'ne var' bakışı attım. Uğurda omuz silkti. "Uğur bazen senin şizofren olduğunu düşünüyorum." Dedi Simay.

"Saol Simay. Bu iltifatın için sana teşekkür etmeyeceğim." Dedi sırıtarak. Simay dilini üç kez damağına vurdu.
Gülerek önüme döndüm. Göz ucuyla Çağana baktım. Telefonuna pür dikkat bakıyordu.
Telefonum cebimde titredi.

Hassiktirrr.

Baksam anlar. Bakmasam ben kendime yediremem.

Etrafa baktım. Çoğu kız telefonuna bakıyordu.
Yess. Bakabilirim. Çağana tekrar göz ucuyla baktım. Ardından simaya doğru eğildim.
"Telefonunu çıkart." İlk önce kaşlarını çattı. Kaş, göz yaparak Çağanı işaret ettim. Çağana baktı. Sonra gene kaşlarını çattı. "Of Simay."
Telefonumu cebimden çıkartıp Simaya gösterdim. Çağanın attığı mesajı gördü. "Heee." Dedi tatlı tatlı.

Geriye çekildim. Simay da cebinden telefonunu çıkarıp tüm ilgisini telefonuna verdi. Gülerek telefonumu açtım.

Çağan: Kantindeyim.

Çağan: Sende kantinde misin?

Anonim: Bilmem kiiii.

Çağan: Ofoofofof ama yaa.

Anonim: üzülme sen.

Çağan: Neyse tamam ya.

Çağan çevrimdışı.

Trip atıyordu banaa. Bana bana. Bihterineeee.

Gülerek telefonu masaya bırkatım. Çağana göz ucuyla baktığımda sinirle telefonuna bakıyordu.
Birden hızlıca ayağa kalktı. Kaşlarımı çatıp ona baktım. Çıkışa doğru hızlı adımlarla gitti.

Hemen elime telefonumu alıp ona yazdım.

Anonim:nereye yiğidimmm.

Anonim: Bu kadar sinir yapacağın aklıma gelmezdi.

Anonim: Nereye gidiyorsun.

Anonim: Son ders diye hemen mi çıktınnnn?

Çağan: Demek ordaydın :D

Anonim: Aman yaaa

Anonim: Gene açık verdimmm

Anonim: Aman be neyse. Sen nereye gidiyorsunnn?

Çağan: Dışarı çıkacağım.

Anonim:

Çağan:  Arkadaşlarımla buluşacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çağan:  Arkadaşlarımla buluşacağım. Aysu, yiğit, Ahmet ve selim. Okulun oradaki kafeye gideceğiz. Sanırım yürüyerek.

Çağan: Tüm sorularını yanıtladım :D

Anonim: OHA ĞQĞWPELDLF.

Anonim: GEL EVLENELİMMMM.

Anonim: GEL GÜNDÜZLE GECE OLALIMMM

Anonim/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin