9❤‍🔥

72 5 0
                                    

Her hikaye'nin bir kötü adamı vardır ama ben en kötüsüyüm!

Eylül

Bugün eve en iyi avukatlar geldi ve Barış kızımın kimliği için, aşağıya inip avukatlarla konuşmaya başladı.

Deniz uyanınca üstünü giyindirip bahçeye inmek istedim. Deniz çok küçüktü ama Barış ilerisi için bahçeye küçük bir oyun alanı yaptırmıştı .
Kaydırak, tahterevalli ve salıncak bile koydurmuştu.

Deniz kucağımda bahçeyi gezerken karşı evden Anıl çıktı, bahçe duvarı yüksek olmadığı için beni hemen fark etti ve o da şok içinde bana bakıyordu.
Vakitsiz gidişimizi kabul edebilmiş miydi? Artık ona kızgın değildim hatta içimde bir yerde ona haksızlık yaptığımı hissediyordum. Aramızda çok fazla mesafe yoktu ve yüzünü net bir şekilde görebiliyordum. Gözlerinden akan yaşı umursamadan bir bana bir de Deniz'e bakıyordu.

Ben de kendimi tutamadım ve göz yaşlarımın yanağımı ıslatmasına engel olamadım. Deniz onu görünce kıpırdamaya başladı ve Anıl bir iki adım ileri attı kendini ama öylece kalakaldı.

'Anıl. '

Dediğimde yüzünde huzura ermiş gibi bir ifade vardı ağzını araladı ve derin bir nefes aldı.

'Eğer Deniz'i görmek istersen... '

Dedim.

Bir süre yüzüme öylece baktı. Geri gitmek istedi ama Deniz'i görmek istediğini anlayabiliyordum.

Evin çıkışına doğru gitti ve sonra bize doğru geldi. İlk adımı benim atmam lazımdı, Deniz'i Anıl'ın kucağına verdim ve Deniz'i öpüp koklamaya başladı. Denizle özel bir bağı vardı, Deniz anne karnında ilk onunla tanışmıştı. Deniz ilk tekmesini attığında yanımda Anıl vardı.

'Öylece çekip gitmemem gerekiyordu ama... '

Dediğimde Anıl lafımı böldü.

'İlk gün söylediğim şey geçerli Eylül, ben hesap vereceğin adam değilim. Gelirsen gelirsin, gidersen de seni tutamam. Ben sadece sizin iyi olduğunuzu bildiğim için mutluyum. '

Dedi. O beni hiçbir şey için suçlamıyordu ama ben suçlu gibi hissediyordum belki de problem bendim.

'Senin burada ne işin var? '

Barış'ın sesini duymamla arkamı döndüm .

'Sakin ol istersen. '

Dedim.

Anıl, Deniz'i bana verdi ve gitmek için ilerledi. Barış,

'Kızımın soyadını geri alıyorum Anıl. '

Diyince Anıl bize doğru döndü.

'Bu evde onlara sadece zarar vereceksin Barış. Keşke kızının soyadını düşündüğün kadar onları da düşünsen. '

Dedi ve ilerledi.

'Barış derdin ne senin? '

Diye çıkıştım.

'Eylül Anıl'ın kızıma yakın olmasını istemiyorum .'

Dedi.

'Unutma, sen yoktun o vardı. Anıl benim için değerli ve sen ona böyle davranamazsın. '

Dediğimde haklı olduğumu bildiği için susup bana baktı .

'Eylül, dava en kısa sürede açılacak ve Deniz artık benim nüfusumda olacak.'

Bu konuyu daha fazla konuşmak istemiyordum.Bizim Barış'ın yanında olmamız ne kadar doğruydu hâlâ bilemiyordum. Düşüncelere pek dalmamak benim için daha iyiydi.

AİT OLMADIĞIN KALPTE YAŞAMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin