Yaptığın bir hata kaç hayata bedel olabilir.
Hüma
Kara ile Zıpkın'ın evine varmıştık ve Yağmur'a kimliğini verecektik böylece hem Yağmur Yağız'dan kurtulacaktı hem de ben Yağmur'dan kurtulacaktım. Aptal bir kıskançlık farkındayım ama Zıpkın'ı kaybetmeye hiç bu kadar yakın olmamıştım.
Kapı açıldığın da Yağmur beni gördü ve gülümsedi. Bazen ona haksızlık ediyordum ama kendimce haklı sebeplerim vardı.
İçeri geçtiğimiz de kahvaltı sofrası hazırdı.
'Gelin birlikte kahvaltı yapalım. '
Dedi Yağmur. Bir an çok garip hissettim, Zıpkın ve Kara aynı sofrada. Gülümsedim ve sofraya geçtim.
Kara memnun değildi bu durumdan ama o da açtı. Sofraya geçtiğimiz de Zıpkın da elinde çaydanlık ile geldi.
Okulun yaz tatilinde ailelerimizden gizlice bu evde kaldığımızda her sabah bana kahvaltı hazırlardı şimdi yüzüme bile bakmıyordu.
'Sağol bu arada Zıpkın demlik biraz ağırdı. '
Dedi Yağmur .
'Önemli değil sende kahvaltıyı hazırladın ama keşke bana haber verseydin. Yardım ederdim. '
Dedi.
Sinirden Zıpkın'a bakıyordum.'Yeter artık oturun ikiniz de sizinle konuşacağımız şeyler var.'
Dediğimde Kara bana bakıp gülüyordu.
'Baksana ne kadar tatlılar sanki balayındalar. '
Dediğinde yanımda oturduğu için ayağına vurdum.
Yağmur utanıp başka bir yere baktı ama Zıpkın sinirle Kara'ya bakıyordu.
O an beni kıskandığını bilmek bile içimi rahatlatmıştı.Bir an önce konuya başlamak istedim.
'Kimliğin burada Yağız seni bulmak için bütün otellere, hastaneler ve daha bir çok yere baktırıyormuş bu yüzden bileti son anda alıp senin de uçağa bindiğini görmeden gitmeyeceğiz.'
Dedim.
'Yani yarın size ve Türkiye'ye veda ediyorum öyle mi? '
Diye sordu.
'Evet. '
Dedim.
'Ama merak etme yurt dışında bir arkadaşım var ve o seni alacak bir süre onun yanında kalırsın, o sana bir işte ayarlar sen bir yandan da kurslara gider oranın dilini de öğrenirsin. Ve arkadaşım çok güvenilir biri asla bir endişen olmasın zaten Kara sana bir de telefon almış burada hepimizin numarası var, Kara eski hattını telefonun içinden çıkarmadı, uçağa bindiğinde arayamasan bile mesaj atabilesin diye ama yurt dışından hat alınması gerekiyor Ecem sana hat alman için de yardım edecek. '
'Ecem? '
'Yurt dışında ki arkadaşım oraya okumaya gitmişti. '
Dedim.
Yağmur gözlerinde ki yaşları silip bana doğru geldi ve sarıldı.
O an dona kaldım. Bu kız çok saftı, keşke farklı şekillerde tanışıp güzel bir dostluk kurabilseydik.'Bu yaptıklarınız o kadar değerli ki. '
Dedi.
Kafamı çevirdiğimde Zıpkın ile göz göze geldim ve bana gülümsedi.
Kara, Zıpkın, Yağmur ve ben çok farklı şartlarda iyi bir dostluk kurabilirdik ama şartlar bizi pek tercih etmiyor gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AİT OLMADIĞIN KALPTE YAŞAMAK
Romanzi rosa / ChickLitYaptığın bir hata kaç hayata bedel olabilir? -Barış Otel odasında başlayan bir hikaye en fazla nereye kadar gider? -Eylül Birini çok sevmek, o başka bir kalbe aitken de mümkün mü? -Anıl Sevilmediğim bir kalpte iyi adam mı olacaktım yoksa kötü ada...