Zdravím!
Začnu asi jedním vděčným slovíčkem a to je DĚKUJU!
Velké díky všem, kteří pro příběh hlasovali a zanechávali milé a krásné komentáře. Moc si toho vážím ❤️
Už je to sedm let, co příběh spatřil "světlo wattpadu" a stále tu přibývají čtenáři (hlavně čtenářky 😁), kterým se příběh líbí. Opravdu mě to těší, že i po několika letech má příběh úspěch mezi dospívajícími ❤️
Jelikož mi bylo v době psaní tohoto příběhu 17 let, tak jsem měla trochu jiný pohled na svět a cloumaly mnou dost silné emoce a taky samozřejmě hormony. Protože když jste náctiletí, pěkně to s vámi "tříská" a to hlavně emočně. Všechno je tak intenzivní, že je to až k zbláznění. Pamatuji si přesně ty pocity, které mě dohnaly k napsání tohoto příběhu. A jsem si jistá, že si je budu pamatovat už navždy.
Tenkrát jsem se totiž zamilovala poprvé do dívky. Byla jsem si jistá, že se mi líbí muži, ale tohle bylo poprvé, co mé náctileté srdíčko zaplálo pro stejné pohlaví. A bylo to krásně matoucí, intenzivní, nové a okouzlující. Má tehdejší spolužačka se stala středobodem mého šíleného vesmíru a já se srovnávala nejen s faktem, že jsem bisexuální, ale i s faktem, že jsem v tom tzv. až po uši. Potřebovala jsem to ze sebe nějak ventilovat, abych z těch pocitů nezešílela, tak jsem napsala tento příběh. Moje situace ale byla pouhou inspirací, protože mezi námi nikdy k ničemu nedošlo a ta dívka je (doufám) dodnes šťastná s někým jiným. A moc jí to přeju. Jde skutečně o okouzlující miloučké empatické stvoření.
Stvořila jsem tedy příběh, ve kterém dívky byly aspoň na chvíli šťastné, jak jsem si tolik tenkrát přála být i já. Ale jelikož jsem tuto náklonnost cítila pouze já a z její strany nemohlo být víc než přátelství, tak jsem upadla do poněkud deprimujících stavů a příběh jsem zakončila opravdu tragicky.
Během dneška mě ale políbila múza v podobě mého přítele, který si všiml, jak oblíbenost tohoto příběhu stále roste.
"Proč tohle nezkusíš někomu narvat?" zeptal se. A také nezapomněl zmínit počet přečtení a umístění v žebříčku 😁
A v tu chvíli mi to docvaklo. Veškeré nové příběhy, o které jsem se poslední měsíce pokoušela se absolutně nesetkaly s úspěchem. Ale tato srdcovka pořád roste.
Troufám si říct, že kvalita mého psaní se za těch sedm let rapidně zlepšila a proto bych chtěla dát příběhu "druhý dech". Myslím si, že si naše hlavní hrdinky zaslouží více času, delší příběh a hlavně lepší osud. Proto příběh projde takovou "rekonstrukcí". Jinými slovy napíši příběh znovu a lépe. Příběh bude mnohem delší, s více detaily a změny v ději (nebojte, romantické linky zůstanou a ještě je vylepším a prodloužím). Hlavně zakončení bude úplně jiné 😊
Dále změním jména dívek. Přece jen příběh se odehrává v českém prostředí, tak přidáme i česká jména.
Vylepšenou a prodlouženou verzi najdete nyní na mém profilu pod novým názvem: Na konci duhy.
Budu ráda za jakoukoli odezvu v podobě hlasů nebo komentářů.
Tak co... Těšíte se na vylepšenou verzi? 😊
ČTEŠ
Přiznej barvu
RomanceMotýlci v břiše?! Já tam cítím celou zoo, když jsem s tebou! * * * Chloe to nikdy s klukama nevycházelo. Vždycky to nevyšlo, vždycky bylo něco špatně. Vlastně nikdy neměla žádný vztah. Pak se však objeví Emily, která je jí víc než jen sympatická. Po...