0.7

669 94 68
                                    

Selamün Aleyküm 🌸

Normalde bölümleri iki kere okurum ancak şimdi okumaya fırsatım yok. Siz yazım hatası varsa işaret koyunuz.

Keyifli okumalar.

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Kahvaltı masasında otururken dedemin anlattıklarına odaklanmaya çalışıyordum. Aynı zamanda sevdiğim çilek reçelini yiyordum.

"Mihri," dedi dedem en sonunda benim ona tamamen odaklanmam için. "Kızım yavaş ye boğulacaksın."

"Bir şey olmaz, " dedim ağzıma biraz daha reçelli ekmek atarken. Dedem benim bu halimi gülerek geçiştirdi.

"Kızım, ben seninle ciddi bir şey konuşacağım," diyen dedemle lokmamı yutup ona döndüm.

"Seni dinliyorum dede."

Dedem sırtını sandalyeye yasladı.

"Mihri, şimdi senin gerçekleştireceğim bir evlilikten söz ediyoruz. Beni her daim senin yanındayım ama belki annen ve babanı de istersin yanında," dediğinde bir anda canımın sıkıldığını hissettim. Önümdeki reçeli yemeyi bıraktım.

"Gerek yok dede. Onların varlığı ve yokluğu da aynı benim için. Sen istersen gelsinler," dediğimde dedem masanın üzerindeki elimi sıkca tuttu.

"Kızım ben onları hayatımdan sildim. Benim için sadece senin isteklerim önemli. Eğer istemiyorsan bu eve adımlarını atamazlar."

"İstemiyorum."

"Peki öyleyse. Desene yine en çok seninle ben iftihar edeceğim."

Dedemin bu haline gülmeden edemedim. "Tabi ki dedecim."

"Karan ile konuştunuz mu? Ne zaman düşünüyorsunuz evliliği?"

"Dede Karan intaçının teki. Bırak gün düşünmeyi daha evliliğe yeni ikna ettim."

"Bilirim ben onun içinden geçeni. Zaten onun gibi bir adamın hakkından bir tek sen gelebilirdin. Şaşırtmadın beni."

Sadece tebessüm etmekle yetindim.

"Kızım bu aralar işte büyük bir sıkıntı var. Şu aralar eve çok uğrayamam gibi. Karan'ın işlerine de bakmam gerecek birkaç gün."

Başımı salladım. "Sen keyfine bak. Bende şu ders verdiğim kursa uğrayacağım daha sonra müsait olursa Karan'ın yanına gideceğim bugün. Hatta Ravza ile giderim."

"Tamam kızım, görüşürüz inşAllah," dedi masadan kalkarken.

"Hayırlı işler," dedim arkasından. Daha sonra hızlıca masayı toparladım. Üstümü değiştirmek için odama gittim. Antrasit renkte bir elbise giyip siyah şalımı özenle taktım.

Karan'a hızlıca bir mesaj çektim.

Mihri: Bugün müsait misin?

Karan: Sana hep müsaitim

Mihri: Ooo Karan

Mihri: Sen böyle sözler söyler miydin?

Mihri: Etkilendim.

Karan: Güzel ;)

Mihri: İşlerimi hallettikten sonra yanına uğramak istiyorum bir arkadaşımla.

Bana Geç Kalma ↭ Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin