1.7

660 73 100
                                    

Selamün Aleyküm 🍂

Bölümü hiç düzenlemedim valla. Kusura bakmayın.

kurtulusadogru

Keyifli okumalar.

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ ارَّحِيم

Sabahtan beri susmayan telefonumla büyük bir savaş veriyordum. Mutfak masasında hazırladığım yeşil çayı içerken bilgisayar ekranında gezdirdim gözlerimi.

Bir kez daha çaldı telefonumu. Derin bir nefes alarak yanaklarımı şişirdim. Masaya saçılan kağıtlar arasından telefonumu alıp ekrana baktım.

Kardelen arıyor...

Telefonu açıp kulağıma yasladım.

"Söyle Kardelen," dedim elimde kalemi parmaklarım arasında çevirirken.

"Nasılsın gün ışığım?"

"Kardelen. Bugün beni dördüncü kez arayışın. Sadede gel şu nasılsın faslını bırakıp," dediğimde güldü.

"Haklısın. Sana attığım dosyalara baktın mı?"

"Baktım," dedim umursamaz bir tavırla.

"Ee?" dedi cevap bekleyerek.

"Ne demek eee?" dedim anlamsızca.

"Mihri onay vereceksin ya. Öyle o sana sen ona bak diye atmadım onları sana."

"Haaa," dedim aydınlanırken. "Kızım ne bileyim kafa mı kaldı bende. Dur hallediyorum."

Bilgisayarda birkaç tuşa basarken Kardelen sohbete girmişti bile.

"Evlilik nasıl gidiyor?"

"Güzel," dediğimde Kardelen üfledi.

"Sadece güzel mi? Bu kadar mı? Kızım anlatsana biraz. Ağzınla kerpetenle laf almak zorunda mıyım ben?"

"Bi salmadınız ki anlayayım evlilik nasıö gidiyor. İlk haftadan yapıştınız yakama," derken aynı zamanda dosyaları açıyordum.

"Kusura bakma Mihricim. Biz şirkette savaş veriyoruz. Bazılarının senin gibi kısmeti açık değil ve çalışmaya devam ediyor," dedi içli içli.

"Üzülme. Allah'ın izniyle senin evleneceğin günlerde gelir."

"İnşAllah. Karan nasıl?"

"İyi. O da içeride kendi işlerini hallediyor," dediğim sıradan Karan girdi mutfağa.

Sessizce bir bardak su alırken gözlerim ondaydı.

"Selam söyle."

"Söylerim. Hallettim dosyaları da," dedim bilgisayarın ekranına dönerken. Elimde oynadığım kalem düştüğünde başka bir kalem alıp çevirmeye devam ettim.

Bana Geç Kalma ↭ Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin