Selamünaleyküm 🍂
Şey 👉👈
Evet, ben geldim. Hiç gelmeseydin dediğinizi duyar gibiyim.
Haklısınız.
Hadi hemen bölüme geçelim. Keyifli okumalar dilerim.
❦
بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ اارَّحِيم
❦
Evde artık canım çok sıkıldığından dışarıya çıkıp biraz gezmek istiyordum ancak pek sevgili kocam hiç benimle aynı fikirde değildi. Karan'ın yanına oturmuş, ısrarla onu ikna etmeye çabalıyordum.
"Karan, hayatım biraz dışarı çıksak, hava alsak güzel olmaz mı?" dedim melül melül bakarak.
Karan'ın okuduğu kitaptaki bakışları bana döndü.
"Karıcım ben müsaaden olursa evde kalmak istiyorum. Başka gün gidebiliriz," dediğinde dudak büktüm.
"Tamam sen evde dinlen ben çıkayım. Nasıl fikir?"
Ben olumlu bir cevap beklemiştim ama elbette hata etmiştim. Karan tereddütsüz itiraz etmişti söylediklerime.
"İşte o dediğin hiç olmaz. Ben seninle beraber olmak istiyorum!"
"Ama böyle olmaz ki. Ya beraber gidelim ya da ben gideyim," dedim sitemle.
"Güzelim inan seni hiç kırmak istemiyorum ama gerçekten bugün gitmek istemiyorum. Ama senin gitmeni de istemiyorum."
"Seni bugün gitmeye ikna edebilir miyim?" dedim çapkın bir sırıtışla ona sırnaşarak.
"Yok yok yok," dedi başını şiddetle iki yana sallayarak. "Ben ikna olmak falan istemyorum."
Bilmiş bir tavırla gülümsedim.
"Çünkü bana karşı koyamaycağını ikimizde biliyoruz Karan Kozova."
İç çekerek, "Billiyoruz, " dediğinde kıkırdadım.
Karan'ın üstüne eğilip yanağına öpücükler kondurdum.
"Kocacım," dedim içten bir sesle. "Ne olur gitsem ya?"
Karan ise başını geriye yaslamış öpücüklerime tepkisiz kalmaya çalışıyordu. Dayanamadığında ise oflamaya başladı. Ben ise asla pes etmiyordum. Karan Kozova inat ise Mihri Kozova'da bir o kadar inat olabilirdi.
"Hem ben Eylül ile gidebilirim. O da karadenize daha yeni gelin gelmiş hem. Beraber gideriz, üç dört saatede döneriz," dediğimde kaşlarını çattı.
"Eylül kim?"
"Karan senin akrabalarından birinin karısı ama kimin karısı onu bilmiyorum," dedim ellerimi bilmiyorum dercesine iki yana açtım.
"Akrabımız olduğuna şüpheliyim şu an."
"Karan noluuuuuuuuur," dediğimde bana göz ucuyla yumuşak bir bakış attı. Belli arkadaşlar. Bu adam bana kıyamayacak. Kısacası bu zafer benimdi arkadaşlar. Her zaferin benim olduğu gibi...
"Tamam güzelim. Ona da tamam," dediğinde heyecanla yerimden doğruldum ve ellerimi birbirine çırptım. "Ben gidiyorum o halde."
Karan imayla sırıttı. "Hayır karıcım, beraber gidiyoruz."
"Ne?" dedim şaşkınlıkla.
"Yok Mihri ben seni üç dört saattede özlerim. Beraber gidelim. Hem senin bir rehbere ihtiyacın var ve benden iyi rehber bulamazsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Geç Kalma ↭ Yarı Texting
Teen FictionMihri: Enfal Suresi 63. ayetinde şöyle buyruluyor. Mihri: Ve Allah onların kalplerinin arasını (sevgiyle) birleştirdi. Eğer yeryüzündeki şeylerin hepsini infâk etseydin (verseydin), onların kalplerinin arasını birleştiremezdin. Ve lâkin Allah, onl...