2.4

243 33 72
                                    

Selamün Aleyküm

Bu kadar çabuk yeni bölüm attığım için şaşırmış olabilirsiniz. Vallahi bende kendi kendime şaşırıyorum.

Bu bölümü Gecenin Kraliçesine ithaf ediyorum :')

Keyifli okumalar dileriz.

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Karun şirkette kafası bi milyon halde odasında bulunan uzun koltukta yatıyordu. Üstelik yapması gereken bir yığın iş varken. Ailesinin yanına gitmemek için iki gündür şirketteydi.
Geceleri bile odasındaki koltukta uyuyordu. Bu yüzden bütün bedeni ağrıyordu ama bu başının ağrımasından iyiydi.

Tavana boş boş bakışlar atarken odanın kapısı sertçe açılıp, içeriye destursuzca girilince söylendi sinirle.

"Kapısız köyden mi geldin! Çal şu kapıyı!"

"Bırak şimdi köyü, kapıyı!" diyen tanıdık sesle başını yasladığı yerden kaldırdı. Gelen Ayça'ydı. Ve fazlasıyla telaşlı görünüyordu.

"Ayça?" dedi şaşkınca. "Senin burada ne işin var?"

Ayça elindeki çantasını koltuğa fırlatırken hararetle konuştu. "Haberleri gördün mü?"

Karun kaşlarını çattı. "Ne haberi?"

Ayça elindeki telefondan haber sayfasını açıp telefonu Karun'a uzattı. Karun da yattığı yerden yavaşça doğrulup, çatık kaşlarla  aldı telefonu ve ekranda yazan yazılarda gözlerini gezdirdi.

Haberin son satırına kadar her şey olağandı. Kardeşi hakkında yine olur olmadık haberler çıkmıştı.Bu hep başına geliyordu. Ancak bu sefer ilk defa haberde Mihri'nin adının geçmesi dikkatini çekti. Daha önce bir kez olsun Mihri'nin konusu bile geçmemişti. Karan zaten buna izin vermezdi. Nihayetinde son satırda kendisinin adını gördüğünde bocaladı. Şaşkına dönmüş bir halde birkaç kez daha okudu aynı satırı.

...Karun Kozova yapılan bütün haberlerin doğru olduğunu söyledi.

Ayça o daha ne olduğunu idrak edemeden kendisine olur olmadık bir soru yöneltti.

"Sen mi onay verdin?" dediğinde Karun yutkundu. Telefona kitlenen bakışlarını Ayça'yı çevirdi.

"Birde soruyor musun? Tabiki hayır!"

"Ama haberin devamında senin mailinden ve senin ağzından yazılmış yazının fotoğrafı var," dedi Ayça ciddiyetle.

Karun sinirle telefonu, Ayça'nın eline tutuşturdu. Daha sonrasında ayağa kalkıp odanın içinde volta atamaya başladı.

Kendisinden hırs almak için Tanya'nın yaptığı ortadaydı! Ondan başka mailine kim erişebilirdi ki?

"Karan görmüş müdür?" dedi bir anda duraksayarak.

Ayça üzgün bir sesle yanıtladı. "Çoktan haber uçurmuşlardır."

"Bizim bundan nasıl şimdi haberimiz olur?" dedi Karun bağırarak. "Bu haberler yapılmadan önce sana ulaşmıyor mu? Nasıl böyle bir sorumsuzluk yapılmış olabilir?"

"Bilmiyorum! Biri bizden önce davranmış olmalı. Bilseydim elbette engel olurdum."

Karun şu an duyduğu hiçbir şeye tahammül edemiyordu. Sinirden bütün bedeni titriyordu ve boş açıklamaları da duymak istemiyordu.

Bana Geç Kalma ↭ Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin