1.0

640 90 87
                                    

Selamün Aleyküm 🍂

Biz geldik.

Aklımda dönen tilkiler ve ben wpndpwmsğwşd

Hadi keyifli okumalar.

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Karan'ın ne zaman geldiğini ve ne zamandan beri orada olduğuna dair hiçbir fikrim yoktu. Ancak yüzündeki ifadeye bakılırsa konuşmanın çoğuna şahit olduğu belliydi.

Ben bakışlarımı Karan'ın üzerinden kaçırırken Tanya kilitlenmiş gibi ona bakıyordu.

"Karan," dedi şaşkınlıkla. "Ben seni beklemiyordum."

Karan eliyle dizinin üstüne ritmik olarak parmaklarını vururken alayla gülümser gibi oldun.

"Bende seni şirketimde beklemiyordum Tanya," dedi ve baskın bir sesle ekledi. "Özellikle şirkete girmen yasakken."

Tanya yutkundu ve Karan'a bakmaya devam etti. Bir süre ne diyeceğini bilemedi.

"Sen buraya neden geldin Tanya?" diye sordu Karan. Benim bakışlarım sürekli ikisi arasında gidip geliyordu.

"Ben," dedi ama daha başlamadan Karan sözünü kesti.

"Sakın yalan söyleme Tanya."

"Ben sadece Mihri ile konuşmak istemiştim. Malum ailemize gelin oluyormuş," dediğinde Karan kısa bir an bana döndü.

"Ee," dedi merak ediyormuş gibi. "Bundan sana ne Tanya. Siz benim ailem misiniz?"

"Karan sadece konuşmak istedim. Bizden nefret ettiğin biliyorum."

"Güzel. Ne anlattın Mihri'ye?"

"Ailemiz hakkında ufak tefek şeyler. Abinden falan bahsettik," dediğinde Karan'ın öyle mi dercesine tek kaşı havaya kalktı.

Tanya ufak bir cesaretle konuşmaya devam etti.

"Ancak karın fazlasıyla saygısız bir şekilde karşıladı beni," dediğinde gerçekten donakalmıştım. O kadar sakin ve saygılı kalmanın üstüne söylediği şey bu muydu?

Karan'ın üstüne bu kadar iftira atan bir kadının bana bunu demesine de şaşırmam ne kadar doğruydu onu da bilmiyordum ya zaten.

"Tanya," dedi Karan öfkeyle. "Ayak üstü kırk tane yalan söylemeyi bırak. Ben konuşmanın büyük bir kısmını duydum ve inan bana karımın senin hak ettiğinin aksine fazlasıyla saygılı davrandığını düşünüyorum."

Tanya o an köşeye sıkıştığını fark etti. Çatnasını koluna taktı.

"Her neyse. Zaten konuşmam bimişti ve gidiyordum," dediğinde Karan'ın komutuyla kapı kapandı.  Tanya'ın kapıya giden adımları duraksadı. O da biliyordı ki Karam emir vermeden kapı açılmayacaktı.

"Mihri'ye söylediklerini bana söylemeden buradan çıkamazsın," dediğinde Tanya'nın yüz hatlarında endişeyi sezdim ama ustaca bunu gizlemişti.

Bana Geç Kalma ↭ Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin