2.7

185 23 36
                                    

Selamün Aleyküm 🍂

Bir haftada üç bölüm attığım için bu ay başka bölüm yok.

Şaka şaka. Gül diye zlsmzşaözökzksk

Birde bölüm atmıyormuşum. Şahsen ben benden beklerim zomspzşsşd

Kısa zamanda İmam Bey'in yeni bölümünde görüşmek üzere.

Keyifli okumalar.

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Tanya  şok içinde kendilerine bakakılırken, Karun sert bir nefes verdi. Ayça buraya gelmeden önce bittiklerini düşünüyordu ya, asıl şimdi bitmişlerdi.

"Tanya?" dedi Karun korkutucu bir şekilde.

Tanya ne yapacağını şaşırmış halde sıyrılan eteğini düzeltti. Dağılan rujunu silmeye çalıştı ama nafile. Yakalanmıştı.

"Karun," dedi kekeleyerek. "Ben seni burada görmeyi beklemiyordum."

"Ben, seni beklemiyordum desem büyük yalan söylemiş olurum," dedi sakin adımlarla onlara doğru birkaç adım atarken. Hep yaptığı gibi ellerini cebine sokuşturdu.

Pars ise Tanya'nın aksine rahat bir tavırla duvara yaslandı. Kollarını göğsünde birleştirdi. Ayça ise anlamadığı bir şekilde, telaşla çıkıp gitmişti.

"Tüh! Ben şimdi işinize su koymuş gibi oldum," dedi sahte bir üzüntüyle. "Ee artık kusura bakmazsın değil mi pek sevgili eşim."

Tanya titreyen elleriyle dağılan saçlarını düzeltti.

"Karun konuşalım mı bi?"

"Bana, beni nasıl aldatmaya teşebbüs ettiğini anlatacaksan hiç konuşmak istemiyorum. O kadar midesiz bir adam değilim."

İğneleyici sözlerine usanmadan devam etti. "Şimdi bu beni ilk aldatışında değildir. Neyseki gerçekten evli sayılmayız. Hatta biz hiç evli sayılmayız."

Tanya cevap vermedi. Karun güldü keyifle.

"Şimdi ne düşündüm biliyor musun? Bi manşet atılsa magazine! Ünlü iş adamı Karun Kozova'nın aldatıldığı haberi ortaya bomba gibi düştü. Bence iyi bir manşet."

"Bunu yapamazsın!"

Karun kaşlarını kaldırdı. "Niye? Sen yaparken iyiydi."

"Karun bak konuşalım, çözelim aramızda," dedi ve ona yaklaşıp kolunu tutmak için hareketlendi. Karun ise onu durdurdu.

"Bana dokunmayı aklından bile geçirme. Senin yaptığın hiçbir şey benim umrumda değil. Çekil gözümün önünden," dedi ve Tanya'nın yanından sıyrılıp geçti. "Hah! Sana gelince" dedi ve Pars'ın yanına yaklaştı. Önce ağır hareketlerle yakasını düzeltti. Sonra beklenmedik bir anda suratına yumruğunu geçirdi.

Pars sendeledi. "Ne oluyoruz kardeşim! Ben zorla mı karınla beraber oldum?
Bu ne sinir?"

"Konu sence kendini karım zanneden kadın mı?"

"O zaman?" dedi Pars sızlayan çenesini tutarken.

"Sen benim kim olduğumu biliyor musun?"

"Bilmiyorum," dedi Pars ukala tavırla. "Bilmek zorunda mıyım?"

"Adım Karun Kozova," dedi kelimelere baskı yaparak. "Bu isim ya da soyisim sana tanıdık geldi mi?"

"Gelmedi!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bana Geç Kalma ↭ Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin