lee_lixie
bugün arkadaşların yanıma geldi, Minho ve Changbin, haberin var mıydı? yoksa sen mi gönderdin onları?
Minho nasıl olduğumu ve dün neden okula gelmediğimi sordu, hemen bir yalan uyduruverdim, karnım çok ağrıyordu diye.
oysaki acı çekiyordum, kalbimin derin acısını, dindiremiyordum bir türlü. aynı anda beynim de susmuyordu, kafamın içinde milyon tane ses vardı, kafayı yemek üzereydim diyemedim tabii.
aynı sınıfta olmamıza rağmen bugün seni çok az gördüm, ya da görmek istemediğimden gözlerim senden kaçtı.
eğer onları sen gönderdiysen, neden yaptın? ne ara beni önemser oldun ki, neden önemsedin?belki de ben sadece kafamda kuruyorumdur yine, senin dediğin gibi, kendimi mutlu etmek için saçma senaryolar kuruyorumdur kafamda.
bugün "yeni sevgilin" gelmemişti okula, fark ettim. acaba dün ben gelmeyince beni mi kıskandı, bu olabilecek bir şey bence, o kıskanç aptalın teki.
arkadaşlarına dünü sormaya çekindim fakat çok merak ediyorum bir yandan da, dün ben yokken ne hissettin?
bir şey hissetmeni beklediğimden değil, sadece merak ediyorum, neden gelmediğimi sorguladın mı? ya da merak ettin mi beni, bir şey mi oldu diye endişelendin mi?
hatırlar mısın, bir keresinde, halamlarda kalmaya gittiğimde halam telefonumu almıştı ve kaldığım sürece geri vermemişti. sen de önce benim kaldığım eve, sonra da tek varlığım olan halamın evine gelmiştin. gözlerin kıpkırmızıydı geldiğinde, ağlamıştın, benim için...
hemen sarılmıştım sana, binlerce kez özür dilemiştim, halam biraz garipsemişti fakat arkadaşım olduğunu varsaydığı için bir şey söyleyememişti. gözlerindeki kurumuş yaşlar yeniden akmaya başlayınca kendime lanetler okumuştum, benim yüzümden ağlamıştın.
şimdi ise ben senin için ağlıyorum, fakat bu farklı. bu acı, saf acı.
eğer birden, kimseye haber vermeden ortadan yok olsam, yine benim için öyle endişelenir misin? ağlar mısın, endişeyle arar mısın beni yine? beni bir derenin kenarında, kimsesiz bir cansız beden olarak bulsan, gözlerindeki yaşlar dökülür mü yine benim için?
çünkü, haberin yok, ölüyorum...
...
Hyunjin ağlar mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haberin yok ölüyorum, Hyunlix.
Fanfiction"Hyunjin, haberin yok, ben ölüyorum. Sen gelirken ben gidiyorum." angst.