lee_lixie
Hyuvjib
babwm
gwri donmus
kprkuyorum...
Felix bu mesajı yazdıktan sonra bir daha mesaj yazmadı, iki gün boyunca kimsenin telefonuna cevap vermedi, taa ki iki günün sonunda okula dönene kadar.
Her yeri mosmordu, kapatmaya çalıştığı fakat başaramadığı bir sürü yeni yarası vardı. Psikopat babası onu bulmuştu.
Okulda onu ilk karşılayan ve gören kişi Seungmin olmuştu, hemen onu alıp erkekler tuvaletine götürmüş, bir güzel yüzünü yıkadıktan sonra anlatması için sakin bir yere götürmüştü.
"Felix, bu hâlin ne senin? İki gündür arıyorum arıyorum açmıyorsun hem, ne oldu?"
Felix'in anında gözleri doldu, ağzını açtı ve birkaç şey fısıldadı.
"Babam geldi..."
Seungmin ağzından seslice küfür savurdu.
"Hassiktir! Ceza evinden çıkmayı nasıl becermiş?"
"Bilmiyorum... Beni öldüresiye dövdü Seungmin, gerçekten ölüyorum sandım... Halam gelmese belki de..."
"Şşşt! Sakın ağzından öyle bir şey çıkmasın! Kolunu bana uzat."
Felix tereddüt etmeden uzattı kollarını, Seungmin nazikçe açtı, gördüğü şeyler onu şoka uğratmıştı. Kolları derin çizikler ve morluklarla doluydu.
"Önce elindeki bıçakla kollarımdan, bacaklarıma kadar her yerimi kesti, sonra da sopayla dövdü beni..."
Seungmin'in gözleri istemsizce dolmuştu, arkadaşına bunu yapanı öldürmek istiyordu resmen.
"Tabii kollarımdaki tüm çizikler babama ait değil, merak etme."
Seungmin bunu duyunca içini çekti, Felix'in kendine zarar vermesine dayanamıyordu. Kollarını tekrar kapattı ve hızla sarıldı Felix'e, gözlerindeki yaşlar akmamak için zor duruyordu. Felix ise çoktan inci gözyaşlarını akıtmıştı boynuna doğru.
Bir anda kalın bir sesin duyulmasıyla ikisi de ayrıldı birbirinden, Changbin gelmişti.
Changbin içten içe Felix'e duygular besliyor gibiydi fakat dile getiremiyordu, çünkü o en yakın arkadaşının eski sevgilisiydi.
"Felix, neyin var? Hiç iyi görünmüyorsun... Ve- şu boynundaki iz de neyin nesi!"
Felix'in boynuna akan gözyaşları ucuz kapatıcısını silmişti anlaşılan, Felix elini hızla boynuna koydu ve morluğu kapattı.
"Hiç- Hiçbir şey. Sinek falan ısırmıştır."
"Kesin dün gece altında yattığın biri bırakmıştır o izi boynuna!"
Bunu söyleyen kişi Hyunjin'di. İlk defa Felix hakkında bir şey söylemişti, ve bu çok can yakıcı derecede bir şeydi. Felix şokla kaldı öylece, ne diyeceğini bilemedi. Changbin ise sinirle döndü arkasına, aslında bu sefer gerçekten Hyunjin göndermemişti onu, kendisi gelmişti.
Felix'in gözyaşları daha şiddetli akmaya başladı, fakat kendisi öylece duruyordu, hissizce Hyunjin'e bakıyordu. Hyunjin ise bir anlık sinirle söylediği şeyin ağırlığını fark etmeye çalışıyordu.
Felix olduğu yerden hızla kalktı ve okula doğru koşar adımlarla ilerlemeye başladı. Seungmin'in gözlerinden sinir akıyordu resmen, bir hışımla ayağa kalktı ve anında Hyunjin'in yanında bitti. Okkalı bir tokat yerleştirdi Hyunjin'in yüzüne, kesinlikle hak etmişti. Hyunjin'in yüzü yana doğru savrulduğunda Seungmin tükürürcesine konuşmaya başladı.
"Seni orospu çocuğu! Nasıl söylersin ona böyle bir şeyi, sen de tanıyorsun Felix'i! Ve onun piç kurusu babasını da tanıyorsun! Nasıl olur da böyle bir ithamda bulunursun Felix'e karşı! Zaten senin yüzünden yeterince canı yanıyor, bir de üstüne sözlerini eklemesen ölür müsün? İğrençsin Hwang, gerçekten senden midem bulanıyor."
Hyunjin'in yediği tokat, bu lafların yanında hiçbir şey olarak kalmıştı. Ağzından çıkanı kulağı bile duymamıştı, Felix'i incitmeyi asla istememişti.
Seungmin hızla okula döndüğünde, Felix çoktan gitmişti.
__
lee_lixie
bugun yaptigin sey
igrencti
boyle biri olmadigimi bilmene ragmwn
inanamadim soyledigine
ilk defa bana boyle bir swy soyledin
kendimi
gercekteb kirli hissettimhwwang_jn
Felix
Üzgünüm
Öyle demek
İstememiştim
Birden ağzımdan çıkıverdi.lee_lixie
sen
bana mesaj mi attin bana mi oyle geliyorhwwang_jn
Sadece özür dilemek istedim
Fazlası yok.lee_lixie
peki
tesekkur ederim HyunjinGörüldü✔︎✔︎
...
hyunjin orsb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haberin yok ölüyorum, Hyunlix.
Fanfiction"Hyunjin, haberin yok, ben ölüyorum. Sen gelirken ben gidiyorum." angst.