1.Bölüm:Katil

178 37 23
                                    

Merhaba okurlarım

Umarım hikayeyi beğenirsiniz

İlk bölümler kısa olabilir

İyi okumalar dilerim(⁠✯⁠ᴗ⁠✯⁠)

_________________________________________

1.Bölüm:Katil

*Umutlar başka bahara...*

Hava güneşli olmasına rağmen soğuktu.
Omzumda buz gibi bir el hissedince irkildim ve elin sahibine baktım.

"Işık iyi misin?Uzun bir süredir gökyüzüne bakıyorsun."dedi Cemre.
Ona bakarak zoraki bir şekilde tebessüm ettim ve "Sadece dalmışım"dedim.

Arkadaşlarımla ormana piknik yapmak için gelmiştik ve etraf sessiz olduğu için etrafa göz gezdirdim.Hiç biri yoktu.Sadece benle Cemre kalmıştı.Bakışlarımı Cemreye çevirdim.

"Diğerleri nerede?"diye sordum.

"Su bittiği için ilerideki çeşmeye gittiler."

"Hepsinin mi suyu bitti?İki kişi gidebilirdi."

"Bende onu düşünmüştüm ama tartışma çıkardılar.Bu yüzden hepsi gitti."dediğinde istemsizce gözlerimi devirdim.Çocuk gibi inatlaşıyorlardı.

Biraz uzakta ki çalı kıpırdanınca bakışlarımızı oraya çevirdik.
Kalp atışlarım hızlandı çünkü ormandaydık ve karşımıza ayı çıkabilirdi.

Cemre kolumu tutunca şaşkınca ona baktım.

"Işık korkuyorum."diye mırıldandı.

Etrafa baktım.Biraz ileride uzun ve kalın bir sopa vardı.Sopaya doğru ilerledim ve elime alıp Cemre'nin yanına tekrar gittim.

"Cemre sen geride dur"dediğimde tekrar kolumu tuttu.

"Sen aklını mı kaçırdın Işık!"

Kolumu ondan kurtarıp çalıya doğru ilerledim.

Yaklaştığımda sopayı daha sıkı kavradım.

Karşıma ne çıkacağını bilmiyordum.
Vurmaya hazırken çalıdan Umut çıkınca  şaşkınlığımı gizleyemedim.Ama şaşkınlığım kısa süre içinde kızgınlığa dönüştü.

"Deli misin oğlum sen!Korkudan yüreğimiz çıkacaktı."diye avazım çıkana kadar bağırdım.

Umut birşey diyeceği sırada Altay'ın sesini duydum.

"Işık ne oldu?Neden bağırıyorsun?"dediğinde bakışlarımı Altay'a çevirdim.

Altay'ın sağ tarafında Eymen sol tarafında Baran vardı.

Yanımıza geldiğinde Altay sorusunu tekrarladı.

Kaşımı çatarak Umut'a baktım.Ve tekrar bakışlarımı Altay'a çevirdim.

"Umut bizi korkutmaya çalıştı.Bu yüzden Işık ona bağırıyordu"dedi Cemre.

Bu sefer Umut konuşabilmişti.
"Evet korkutmaya çalıştım ama bu kadar korkacaklarını düşünmedim.Allahtan ortaya çıktım.Yoksa Işık sopayı kafama geçirecekti."dedi elimdeki sopayı göstererek.

Sopa hâlâ elimde olduğunu fark ettim.Galiba söylemeseydi eve kadar götürecektim.Sopayı yere bıraktım.

Ve tekrar onlara döndüm.
"Şimdi eve gidiyormuyuz?"diye sordum.

Altay onaylayan şekilde başını salladı.
"İlk önce etrafı toplayalım ondan sonra arabama doğru ilerleriz."dedi Altay.

Herkes eşyalarını topladıktan sonra arabaya doğru gitmeye başladık.Araba buraya kadar çıkamadığı için aşağıda bırakmıştık.

Katil(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin