İyi okumalar dilerim
____ ____ _____ ____ _______ _______ ___6.Bölüm:Kaç!
*Derler ki:
Herkes hakettiği gibi yaşar
Ne büyük yalan
Hak etmediklerimi
Yaşayınca anladım...*Anlatmayı bitirdikten sonra annem bana sımsıkı sarıldı.
"Canım sana birşey yapmadı,değil mi?"
"Yapmadı anne"dedikten sonra annem yüzümü ellerinin içine aldı.
"Sana birşey yapsaydı o adamı acı çeke çeke öldürürdüm."
Tebessüm ederek"Sen her şeyi yaparsın anne"dedim.Gerçekten annem aklına koyduğu herşeyi yapardı.
Düğünün başlamasına 1 saat kalmıştı.Odama çıkıp hazırlanmaya başladım.Siyah askılı elbisemi giydim ve aynanın karşısına geçip saçımı düzleştirici ile düzleştirdim.
Daha sonra makyaj kutusunu açıp hafif bir makyaj yaptım.
Hazırlandıktan sonra salona geçtim.
Annem benden önce hazırlanmıştı.Üstünde siyah bir tişört ve altında ise mavi kot pantolon vardı.Saçlarınıda at kuyruğu şeklinde toplamıştı.
Beni görünce gözleri parladı."Canım çok güzel olmuşsun."dedi.
"Teşekkürler anne.Asıl sen çok güzelsin."
Topuklu ayakkabımı giydim ve dışarı çıktık.
Annem taksi çağırdığı için taksiyi bekledik.Nihayet taksi 10 dakika içerisinde gelmişti.
Taksiye bindiğimiz de annem düğünün olduğu yerin adresini söyledi ve taksi hareket etmeye başladı.
Kısa süre içinde düğünün olduğu yerin önünde durmuştuk.
Annem taksiciye parasını ödedi ve taksiden indik.
Birlikte düğün yerine doğru yürümeye başladık.
Şarkı kulaklarımı doldurduğun da düğünün başladığını anladım.
Boş bir masaya oturduk.
Kısa süre sonra yanımıza bir erkek yaklaştı.Üstünde beyaz gömlek ve siyah pantolon vardı."Merhaba Ayşe teyzeciğim"
"Merhaba Alpar"dedi annem.
Gözlerimi devirdim.
Sonra Alpar denilen kişi bana da "Merhaba"diyince zoraki bir şekilde tebessüm ederek ona baktım."Merhaba"dedim.
Elini uzatarak"İsmim Alpar.Senin ki nedir?"diye sordu.
Bakışlarımı elinden çekip yüzüne doğrulttum.
Uzun bekleyiş sonrasında annemin sesini duydum.
"Kızım,ayıp oluyor!"dedi kulağıma fısıldayarak.
Derin bir şekilde nefes verdim.
"Işık"diyerek elini tuttum.
"Güzel isimmiş."
"Teşekkürler"dedim.
Oturduğumuz masaya o da oturdu.Sıradaki romantik bir şarkıydı.
Alpar"Birlikte dans edelim mi?"diye sorunca afalladım.Bakışlarımı anneme çevirdim.Annem kafasını sallayınca gözlerimi kapatarak nefes alıp verdim ve tekrar gözlerimi açtım."Olur"diyerek ayağa kalktım.
Birlikte sahneye ilerledik.Ve dans etmeye başladık.
Böyle olmaktan nefret ediyordum.Bakışlarımı Alpar'ın yüzüne çevirdiğimde bana yukarıdan baktığını gördüm.Alpar benden baya uzundu ve gayet yakışıklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil(Ara Verildi)
Mystery / ThrillerHayat her zaman yolunda gitmez.Yolunda gittiğini düşündüğünüz zaman ya yolunda değilse ve peşiniz de takıntılı bir katil varsa?