26. Bölüm: «Farkındalık»
"Konuşmalıyız."
Kızın bir saniyeliğine de olsa elindekine kayan gözlerini kaçırırmadı.
Kuzeni, ciddi bakışlar, konuşmak... Ha birde mektup.
Mektup. Tamam, her şey ortadaydı. Yine "Sevgili" Black aile büyüklerinin onunla bir derdi vardı.
Sırf o, o iç açıcı cici mektupta yazanları duyacak diye oda arkadaşlarını rahatsız etmeyecekti.
"Aşağıya." dedi gecenin bir saati olmasına rağmen sesi net çıkıyordu çünkü az sonra duyacaklarının ciddiyetinin farkındaydı.
Artık sönmüş şöminelerden geriye kalmış karanlık salon sadece iki asanın parıltısıyla aydınlanırken Regulus o karanlıkta tek görebileceği yüz kuzenininki olmasına rağmen çevresinde aradığı başka bir şey varmış gibi bakışları geziniyordu.
"Neden bu saatte?"
"Laresa duymamalıydı."
Duyduklarına karşın kaçırdığı bakışları bu sefer yoğun bir ilgiyle bakıyordu.
Narcissa farkındalıkla iç geçirdi. Birlikte büyüdüğü oğlanın içi gidiyordu az önce odada bıraktığı kıza.
"Annem mi teyzem mi?"
"Fark eder mi? Birbirleri adına konuşmaya bayılıyorlar."
Oğlanın kaşları iyice çatılırken yapacakları konuşmaya dair aklında bir şeyler canlanıyordu.
Slyterin evi tüm amaçlarının yanında en çok safkanı bulunduran bina olarakta safkan soylu ailelerin sosyetedeki yarışlarının ve dedikodularınında okul içindeki şubesi gibi bir şeydi. Herkes sanki kendi soyadını temsil ettiği bir yarıştalardı ve her aile burada diğer safkan çocuklarının ne yaptığını öğrenmek istiyordu.
Regulus'ta ne kadar hoşlanmasa da her ay burada belirgin soyadlarının ne yaptığına dair bilgileri annesine göndermek zorundaydı. Ayrıca bunu yapan tek kişi olmadığının farkındaydı.
Bu dönem ikisinin de hem fiziksel hem de duygusal olarak değişimlerinin zirvede olduğu bir dönemdi. Davranışlarının çocuk olduklarına yorumlanabilecekleri zaman geride kalmıştı ancak onlar inat gibi gözlerindeki bağla birbirlerine yaklaşmaya devam ediyordu. Haliyle arkalarından konuşulanlar kaçınılmaz olmuştu.
Binasında bir çok kişi sevgili olmadıklarını bilse de ileride olacaklarını söyleyen ya da gizli sevgili olduklarını iddia eden kişi sayısıda oldukça fazlaydı. Regulus'un ve Laresa'nın bu dedikodulardan haberleri yok sanıyorlardı ancak gelişmiş gizli istihbaratıyla Barty her şeyi onlara fısıldıyordu.
Bu dedikoduların annesinin oradanda babasının kulağına gitmiş olabilirdi. Regulus düşündüğünde bunu duymakta geç bile kalmış oldukları açıktı.
"Walburga yengem senin hakkında endişeleniyormuş."
Regulus istemsizce kuzeninin söyledikleri şakaymış gibi sessizce güldü.
Harika! Annesi söyleyeceklerini kuzeniyle iletiyordu çünkü mektubunu görmezden gelecek kadar kendini kıza kaptırdığını duymuştu.
Arkadaş olarak kendini ona kaptırdığını kabul ederdi, ya sevgili olsalardı yine kaptırmış olur muydu? Bu düşünceden uzaklaştı. Yanlıştı, kıza böyle bakmamalıydı.
'Benim hakkımda mı pek değerli onuru hakkında mı?' konuya, mektuba geri dönmeliydi.
"Böyle yapma. Laresa safkan olduğu için sorun yokmuş gibi geldiğini biliyorum ama..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regulus Black: Siyah Gül
Fanfictionİki dışlanmış kardeşin arkadaşlığı... Birbirine aşık iki yakın arkadaş. Laresa Annabell Potter x Regulus Arcthurus Black