10.Bölüm

1.9K 141 14
                                    

10. Bölüm: «Seferberlik»

"Aaa ne güzel bir ziyaret Glen."

"Bak hâlâ sesi bile düzelmemiş!?"

"Ayıp ediyorsun öncekine göre çok daha iyi durumda."

"Hı hı ne demezsin. Hadi seni anladık Laresa. Adın hastane kanadında yuva kurdu diye bir kez çıktı inmiyor  ama Arayıcımdan ne istedin he? Ne diye Regulus'u da peşinden sürükleyip hasta ediyorsun!?"

"Bir kere Regulus senin arayıcın olmadan önce benim arkadaşımdı. Elbette ilk bana öncelik verecek-"

"Quidditch takımındaysa görevlerine de önem vermeli!"

"Ama arkadaşlık daha önemli-"

"Tamam tamam benim için kavga etmeyin lütfen. Utandırıyorsunuz yani."

"Sen hiç gülme Regulus! Hadi anladık bu kız manyak, ne olduğunu, soyadını biliyoruz. Sen? Durdursana şu kızı. Kaç antrenman kaçırdınız haberiniz var mı?!"

"Yok kimse bize sağolsunlar antrenman vakitlerini söyleme zahmetinde bulunmadılar."

Glen sinirle solurken sakinleşmesi için bir yol arıyordum. Derken elindeki çantayla bize tatlı aşırdığını bildiğim Barty'i gördüğüme bu kadar sevineceğimi hiç düşünmezdim.

"Aha delirttiğiniz bir aday daha geliyor."

"Nasıl delirtmişiz? Ne yaptı da bizim adımız çıkıyor?" Regulus'un sorusunu anlamamış olan Barty kaşları çatılı yanımıza geldi.

"Ne delirtmesi, kim delirmiş?"

"Sen." dedi Glen öfkeyle nefes verirken.

"Ben mi?"

"Sen tabi. Ne yaptı söyleyeyim Regulus. Siz yoksunuz bari diğerleri formdan düşmesin diyorum antrenmana çağırıyorum. Şu şahıs-" eliyle Barty'i gösterdi "diyor ki 'Riigilis ve lirisi antirmin yipmiyor bin niyi yapiyim, bin di mi kendimi kiri atiyim!'" (Regulus ve Laresa antrenman yapmıyor ben niye yapayım, bende mi kendimi kara atayım?)
Kahkaha atsam Glen'in daha çok kızacağını bildiğimden parmağımı ısırdım.

Bu sefer Barty'e patlayan Glen ile gülerek arkama yaslandım.

" Hadi anladık bu doğuştan manyak da son zamanlarda biraz düzeldi-" beni gösterdi " Şu da ona baka baka karardı-" Regulus'u gösterdi "Sende mi bunlara bakıyorsun ha?"

Barty beni sinir etmeye bayılırdı bu yüzden onun azarlanmasıve kızması çok hoşuma giderdi.

Rahatsız olurdum onun sinir etmesinden ancak bir o kadar da garip bir keyif alırdım. Ambivalans gibi bir şeydi bu benim için.

O gün Barty bir güzel azarlanmış bense kendimi daha fazla tutamayıp gülünce iki katı azar yemiştim. Zaten ateş saçan Glen'den beklediğim bu davranış, azarlanan Barty'nin gerilen sinirlerinden bana patlamasına sebep oldu.

"Kötü hissediyorum kendimi."

"Ne oldu yine?"

"Barty'nin bana bu şekilde kızıp, küsmesine hiç alışık değilim."

"Vayy be Laresa hanım Barty bey için üzülür müymüş?"

"Senin dediklerine göre sadece güldüğün için kızmış. Bir kaç güne zaten geçer siniri." diye teselli sunan Cissy'e tebessüm ettim.

"Ama Glen ona çok kötü bağırdı. İster istemez onunda ruh hali etkilenmiştir."

"Sana bağırınca o gülüyordu sende ona küs."

Regulus Black: Siyah GülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin