35. Bölüm

307 36 22
                                    

35. Bölüm: «Yeni Sevgililer»

Baharın hafif serinliği kendini tamamen sıcaklara bıraktı. Önceki gün sanki varını yoğunu ortaya koyarak ağlamamış gibi bugün hemencecik erimesin diye büyü yaptığı buzları gözlerine yerleştirmiş, sağında bacağına yattığı sevgilisi solunda rahat bir tavırla ince gömleğini kıvırdığı kollarına dayanmış oturan Barty'le ikisine birden laf yetiştiren kız Laresa'ydı. Okuldaki dönemlerinin son haftasına başlayacaklardı.

"Sana bunu sorduğum için kendime inanamıyorum." demişti bu yerleşmiş hallerine gelmeden önce.

Laresa Annabel Potter tamamen özgür iradesiyle Barty'nin onayını almıştı. Buna inanamamakta son derece haklıydı.

Barty'nin " Sevgili değilkende böyle yapıyordunuz. Sorun yok, dikkat çekmez." demesiyle ancak Regulus'un bacağına kafasını koymaya ikna olmuştu.

"Dün ne kadar komiktin ya." kaşlarını çatınca, Barty uzanarak az önce kızın gözlerinden kaldırdığı buzu tekrardan onun gözlerine yerleştirmeye çalışmış ama başarısız olmuştu.

"Biriktirdiklerini atan bir insana gülmek hiç etik bir davranış değil Barty."

"'BiTtİğğğ' diyip hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladın bir anda nasıl komik olmasın."

"Kıskanıyorsun di mi sen ağlayamadın diye? Reg kendini tutmana gerek yok, gülebilirsin."

Regulus'un kendini tutmaya devam ettimesiyle yüz ifadesi daha komik bir hal alınca onun yerine Laresa gülerek işaret parmağını onun yanağına bastırdı.

"Çok tatlısın sevgilim." cümlesi Regulus'un kulağına çok şirin bir sesle ulaşınca yapmak istediğini gerçekleştiremeyeceğinin üzüntüsü ile Esa'nın eline uzanarak kendine çekti.

Laresa'nın eline değen dudaklarla hemen kızaran yanaklarını gördüğünde ise üzüntüsü yerine keyiflenerek mükemmel bir gülümseme sundu.

"Ama olmaz, kesin şunu! Çok belli ediyorsunuz."

Laresa yüzünü alel acele diğer tarafa çevirdiğinde Barty'de göz devirdi.

"Sizin önceki davranışlarınıza baktığımda daha ileri gidip nasıl belli edebilirsiniz ki demiştim içimden" kafasını olumsuz bir şey varmışcasına sallarken "Evren sorularıma yanıt veriyor işte."

"Şimdi çıkıp kehanet profesörü gibi yıldızların konumu beni etkiliyor da diyecek misin Barty?" diyen Regulus'a yanıt veren beklenmedik şekilde Laresa olmuştu.

"Barty'i etkiliyor mu bilmem ama beni etkiliyor."

Oğlan kafasını hafif eğip sorusuna beklemediği cevapla kaşlarını havalandırınca Laresa gözlerini hafif kısıp onun yüzünü inceledi.

"Açıkçası yıldızımın şuan ki konumu çok rahat." diye açıklama yapıp üstüne Regulus'un bacağına küçükçe pat pat yapınca Barty'de eliyle alnına koca bir pat yapmıştı.

"Yine başladılar."

"Daha önce seni böyle rahatsız etmiyordu ha?"

"Daha önce em azından adım atıyordunuz, belki gözleriniz açılır diye sessiz kalıyordum ben tamam mı? Tabi bir gözleriniz açılınca şahine döneceğinizi bilsem bırak açılmasını beklemek gelir bir de ben yapıştırıcı sürerdim."

"Çok konuşuyorsun Barty sus. Sevdiceğimin yüzüne odaklanamıyorum. "

" Oldu Laresa hazretleri, sonra aman ben saklıyordum nereden öğrendi bunlar ilişkimizi deme lütfen. "

"Benim tadım tuzum kaçtı bunun yüzünden."

"İyi yapmışım, fazla tuz zararlıdır zaten."

Laresa sessiz kalıp bulutlara odaklandığında Regulus bir süre onun saç tutamları ile oynamaya devam etti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Regulus Black: Siyah GülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin