Inleiding deel 2

193 3 4
                                    

Terwijl de vriendengroep de geheimen van Pommelien ontdekt, groeit ook de onderlinge band tussen hen. Ze besluiten om elkaar te steunen en samen te werken om de uitdagingen in hun vriendschap aan te gaan.

Ondertussen komt Danny erachter dat hij gevoelens heeft voor Lotte, maar hij is bang om het haar te vertellen. Hij vraagt advies aan Maksim, die hem aanmoedigt om eerlijk te zijn en zijn hart te volgen. Met knikkende knieën vertelt Danny eindelijk aan Lotte wat hij voor haar voelt. Tot zijn opluchting blijkt dat Lotte ook gevoelens voor hem heeft!

Terwijl de vriendschap zich verdiept en de romances bloeien, worden de vrienden geconfronteerd met nieuwe uitdagingen. Camille ontdekt dat ze zwanger is en voelt zich overweldigd. De vriendengroep komt samen om haar te steunen en te helpen bij het nemen van belangrijke beslissingen.

Tegelijkertijd ontstaat er jaloezie tussen Sali en Francisco, omdat ze allebei gevoelens hebben voor dezelfde persoon. Ze moeten leren om eerlijk en open met elkaar te communiceren om hun vriendschap te behouden.

Dit belooft een hele boel DRAMA te worden 🫣
Waarschijnlijk komen er vooral delen in het weekend want heb in de week niet veel tijd door schoolwerk.✨🤍

Backstage Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu