Na het optreden, toen de laatste klanken van de muziek langzaam wegstierven en het applaus van het publiek de zaal vulde, keerden Camille en Francisco terug naar hun kleedkamer, waar de onverwachte wending van de avond zich ontvouwde.
Camille voelde zich steeds zieker worden en haar bezorgdheid groeide met elke voorbijgaande minuut. Francisco, met een bezorgde frons op zijn gezicht, stond aan haar zijde en probeerde haar gerust te stellen. Maar toen Camille de symptomen opsomde die ze ervoer, kon Francisco zijn eigen angst niet onderdrukken. Het besef dat Camille mogelijk zwanger was, sloeg als een donderslag in bij hen beiden.
Terwijl Camille en Francisco worstelden met deze plotse wending in hun leven, bevond Lotte zich in een emotionele tweestrijd. Het besef dat Pommelien misschien gevoelens voor haar had, deed haar hart sneller kloppen. Maar tegelijkertijd voelde ze de last van de verantwoordelijkheid om Pommeliens vertrouwen niet te schenden. Na een lange innerlijke strijd besloot Lotte haar gevoelens voor Pommelien voorlopig voor zich te houden, maar ze beloofde zichzelf dat ze haar vriendin zou steunen, wat er ook zou gebeuren.
Na het optreden kwamen de vier koppels weer bij elkaar, vermengd in een mix van emoties en onzekerheden. Terwijl Pommelien en Maksim hun fans ontmoetten en handtekeningen uitdeelden, zochten de anderen steun bij elkaar. Danny en Lotte deelden een betekenisvolle blik, hun vriendschap sterker dan ooit tevoren, terwijl Francisco zijn arm beschermend om Camille heen sloeg, een baken van steun in haar moment van onzekerheid.
De avond eindigde met een mix van hoop en bezorgdheid. Terwijl de vier koppels hun weg naar huis vonden, bleven de vragen in de lucht hangen. Zou Camille zwanger zijn? Hoe zou de relatie tussen Pommelien en Lotte zich ontwikkelen? En zou de kracht van liefde en vriendschap genoeg zijn om hen allen door deze uitdagende tijd heen te helpen? De antwoorden lagen nog verborgen in de toekomst, wachtend om onthuld te worden.
Nog eentje om het af te leren dan vandaag 🙈🤣Nu komen er vandaag geen meer🥲 maar morgen weer een hele boel. Omdat ik heel veel op voorhand heb geschreven.
JE LEEST
Backstage
FanfictionDit is een fanfiction die zich backstage afspeelt Bij like me. En ook hun vriendschap💖