Op een warme avond op Ibiza waren Pommelien, Maksim, Camille, Lotte, Danny, Sali en Francisco samen op reis, zich niet bewust van het geheim dat Lotte met zich meedroeg. De groep had besloten om uit te gaan en het nachtleven van het eiland te verkennen.
Tijdens een levendig feestje op het strand, waar de drank rijkelijk vloeide, besloten ze een spelletje waarheid durven of doen te spelen. De sfeer was uitgelaten en iedereen was een beetje aangeschoten.
Pommelien was als eerste aan de beurt en koos 'doen'. Ze kreeg de uitdaging om Danny een kus te geven. Met een lach op haar gezicht gaf ze hem snel een kus op zijn wang. Daarna was het de beurt aan Camille, die 'doen' koos en Maksim een kus gaf.
Het spel ging verder, en al snel was het Lotte's beurt. Ze besloot echter 'waarheid' te kiezen, waardoor een stilte viel over de groep. Iedereen keek haar nieuwsgierig aan toen de vraag werd gesteld: "Wat is jouw grootste geheim?"
Lotte aarzelde even voordat ze haar geheim onthulde: "Mijn grootste geheim is dat ik Pommelien haar dagboek heb gevonden, en daarin stond dat ze twijfelde over haar geaardheid."
Een golf van verrassing en emotie overspoelde de groep. Pommelien keek geschokt terwijl ze Lotte aanstaarde. Ze voelde zich betrapt en kwetsbaar, maar tegelijkertijd opgelucht dat haar gevoelens eindelijk bekend waren.
De groep omhelsde Pommelien, terwijl ze haar steunden en verzekerden dat ze haar accepteerden zoals ze was. Maar voorlopig wil ze haar hele leven gewoon het liefst bij Maksim blijven.
WOOWWW, gelukkig dat Pommelien niet boos is geworden dat Lotte het had verteld. Anders kon de vakantie snel gedaan zijn hhahaha
JE LEEST
Backstage
FanfictionDit is een fanfiction die zich backstage afspeelt Bij like me. En ook hun vriendschap💖