Sali en fran

90 1 4
                                    

1 week voor het optreden

Sali en Francisco liepen hand in hand door het park, de lucht gevuld met de zoete geur van bloemen en het geluid van vogels die vrolijk floten in de bomen. Ze waren al een tijdje goede vrienden geweest, maar de laatste tijd was er iets veranderd tussen hen. Een onzichtbare kracht trok hen steeds dichter naar elkaar toe, en ze wisten allebei dat er iets bijzonders groeide tussen hen.

Op een bankje in de schaduw van een oude eik stopten ze en keken elkaar diep in de ogen. De stilte tussen hen was gevuld met een mengeling van opwinding en nervositeit, beiden wisten dat er iets belangrijks stond te gebeuren.

"Sali," begon Francisco, zijn stem zachtjes trillend van emotie. "Ik kan mijn gevoelens niet langer negeren. Ik hou van je."

Sali's hart sloeg een slag over bij het horen van zijn woorden, haar ogen glinsterden van emotie. "Francisco," fluisterde ze, haar stem doordrenkt van liefde. "Ik hou ook van jou. Alleen had ik nooit gedacht dat we meer dan vrienden konden zijn."

Een glimlach van geluk verspreidde zich over Francisco's gezicht terwijl hij Sali dichter naar zich toe trok. "Soms is liefde iets dat onverwacht in ons leven komt en ons compleet verrast," zei hij zachtjes. "Maar ik ben zo dankbaar dat ik jou heb gevonden, dat we dit pad samen kunnen bewandelen."

Ze omhelsden elkaar stevig, beiden overweldigd door de intensiteit van hun gevoelens. Het voelde alsof de hele wereld om hen heen vervaagde, en er was alleen nog maar ruimte voor hun tweeën, voor hun liefde die bloeide als een prachtige bloem in de lente.

En terwijl ze daar zaten, omringd door de schoonheid van de natuur en de warmte van elkaars aanwezigheid, wisten Sali en Francisco dat ze samen een nieuw hoofdstuk in hun leven waren begonnen. Een hoofdstuk gevuld met liefde, verbondenheid en de belofte van een toekomst die ze samen zouden delen. Want soms is ware liefde iets dat je vindt wanneer je het het minst verwacht, en het is een geschenk dat je koestert voor altijd.

Oef, zoveel liefdesverklaringen al. Het volgende deel zal zich echt afspelen op het optreden...
Zie jullie dan liefies

Backstage Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu