Danny

108 6 5
                                    

1 week voor het optreden

Danny staarde naar Lotte terwijl ze samen op een bankje zaten, omringd door het geluid van zachtjes ruisende bladeren en de warmte van een ondergaande zon die de lucht in tinten van oranje en roze kleurde. Zijn hart bonkte in zijn borstkas terwijl hij worstelde met de woorden die hij zo lang had opgekropt.

Elke keer als hij naar Lotte keek, voelde hij een golf van warmte door hem heen spoelen, een verlangen om haar dichterbij te hebben, om haar te vertellen hoe hij zich werkelijk voelde. Maar angst hield hem tegen, angst voor afwijzing, angst voor het verlies van hun vriendschap, angst voor het onbekende.

Maar vandaag voelde het anders. Vandaag voelde hij een vuur van moed branden diep binnenin hem, een vuur dat hem aanmoedigde om eerlijk te zijn, om zijn hart open te stellen en zijn gevoelens te uiten.

Hij draaide zijn hoofd naar Lotte toe, zijn adem stokte in zijn keel terwijl hij haar aankeek met een mengeling van hoop en angst in zijn ogen. Lotte keek terug, haar ogen helder en vol verwachting, alsof ze wist dat er iets belangrijks stond te gebeuren.

"Danny, is er iets?" vroeg ze zachtjes, haar stem als een balsem voor zijn zenuwen.

Danny slikte de brok in zijn keel weg en ademde diep in. "Lotte, er is iets wat ik al een tijdje wil zeggen," begon hij, zijn stem trillend van opwinding en angst. "Ik weet dat dit misschien vreemd klinkt, maar... ik heb gevoelens voor je. Gevoelens die dieper gaan dan alleen vriendschap."

Lotte staarde hem met grote ogen aan, haar adem eveneens gestokt. Een stilte viel tussen hen, gevuld met de echo's van Danny's woorden die als een zachte melodie in de lucht hingen.

Toen brak Lotte eindelijk de stilte, haar glimlach stralender dan ooit tevoren. "Danny, ik kan niet geloven dat je dit zegt," zei ze, haar stem doordrenkt van emotie. "Want weet je, ik voel precies hetzelfde voor jou."

Een golf van opluchting overspoelde Danny, zijn hart lichter dan het ooit was geweest. Hij keek Lotte aan, zijn ogen glinsterend van geluk en liefde. In dat moment wist hij dat hij de juiste keuze had gemaakt, dat het de moed was geweest die hem had geleid naar dit moment van ware verbondenheid.

Met een glimlach pakte Danny Lotte's gezicht vast en drukte zijn lippen op de hare, hun handen in elkaar verstrengelend als teken van de liefde die tussen hen bloeide. En terwijl de zon langzaam onderging aan de horizon, wisten Danny en Lotte dat ze samen een nieuw hoofdstuk in hun leven waren begonnen, een hoofdstuk gevuld met liefde, moed en de belofte van een toekomst die ze samen zouden delen.

Oehhh wat een cuties. Deze is dan ook speciaal voor de scemma fans onder ons

Backstage Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu