Lotte worstelde met haar gevoelens nadat ze het dagboek van Pommelien had gelezen en ontdekte dat haar beste vriendin misschien gevoelens voor haar had. Ze besloot om het niet te overhaasten en eerst haar gedachten op een rijtje te zetten voordat ze iets zou ondernemen. Maar terwijl de dagen verstreken, kon ze de gedachten aan Pommeliens mogelijke gevoelens voor haar niet uit haar hoofd zetten.
Ondertussen plande Pommelien een date met Maksim, haar partner op het podium en in het leven. Maar tijdens de date begon ze te twijfelen. Hoewel ze altijd van Maksim had gehouden, voelde ze geen vlinders meer zoals vroeger. Ze voelde zich schuldig en verward over haar emoties, maar wist dat ze eerlijk moest zijn tegenover zichzelf en Maksim.
Op hetzelfde moment gingen Lotte en Danny op een date, maar het verliep niet zoals ze hadden gehoopt. Tijdens een hevige discussie kwamen oude spanningen naar boven en escaleerde de situatie tot een ruzie. Lotte, overstuur en verward, wist niet waar ze naartoe moest en besloot om naar Pommelien te gaan voor wat troost.
Eenmaal bij Pommelien thuis, brak alle opgebouwde spanning los. Emoties liepen hoog op en voor ze het wisten werden ze overmand door een onweerstaanbare aantrekkingskracht. De grenzen tussen vriendschap en verlangen vervaagden en ze gaven toe aan hun verboden gevoelens voor elkaar. Lotte nam Pommelien vast en kuste haar hevig.
Terwijl Lotte en Pommelien hun hartstocht beleefden, kreeg Camille eindelijk antwoord op de vraag die haar al dagen bezighield. Na een bezoek aan de dokter bleek dat ze niet zwanger was, wat een golf van opluchting door haar heen liet gaan. Ze deelde het goede nieuws met Francisco, en samen omhelsden ze de toekomst met hernieuwde hoop en optimisme.
JE LEEST
Backstage
FanfictionDit is een fanfiction die zich backstage afspeelt Bij like me. En ook hun vriendschap💖