Sali lag rustig in het ziekenhuisbed, omringd door het zachte zoemen van medische apparaten. De onderzoeken hadden onthuld dat ze was gebeten door een kwal, en haar toestand was zorgwekkend. Buiten het ziekenhuis werden de twee koppels, Danny en Lotte, en Pommelien en Maksim, wakker op het strand, verward over de afwezigheid van de anderen. Ze belden Camille, die hen vertelde dat ze in het ziekenhuis waren.
Zonder aarzeling renden de vier vrienden naar het ziekenhuis en zochten ze naar Francisco en Camille. In de ziekenhuiskamer heerste een vredige stilte, waar iedereen in slaap leek te zijn gevallen, uitgeput door de stress en zorgen.
Plotseling kwam de dokter binnen, zijn gezicht ernstig. "Er is nog iets wat jullie moeten weten," begon hij. "Tijdens de onderzoeken hebben we iets gevonden in Sali's buik. Het lijkt op een zwangerschap, maar de toestand van het kindje is kritiek door het serum van de kwal dat het heeft binnengekregen."
Een golf van schok ging door de kamer, maar toen richtte Francisco zijn blik vastberaden op Sali's bleke gezicht. Hij rende naar haar ziekenhuisbed en omhelsde haar stevig. "We gaan hier samen doorheen, Sali," fluisterde hij met vastberadenheid in zijn stem. "We zullen vechten voor ons kindje, hoe moeilijk het ook wordt."
Sali keek hem aan, haar ogen gevuld met liefde en dankbaarheid.
Ohw heftig weer dit...
Wat denken jullie dat gaat gebeuren met het kindje?
JE LEEST
Backstage
FanfictionDit is een fanfiction die zich backstage afspeelt Bij like me. En ook hun vriendschap💖