3 weken voor het optreden
Camille stond voor de spiegel, haar hart bonzend van opwinding terwijl ze zichzelf bewonderde in haar mooiste jurk. Vanavond zou ze haar volgende date hebben met Dino, de jongen waar ze al een tijdje mee samen was. Haar wangen bloosden bij de gedachte aan de avond die voor hen lag, gevuld met beloften van avontuur en romantiek.
Ze kon het nauwelijks geloven dat ze eindelijk de moed had gevonden om Dino weer uit te vragen, en nog minder dat hij had ingestemd. Maar hier waren ze dan, klaar voor een avond die ze nooit zouden vergeten.
De bel klonk en Camille haastte zich naar de deur, haar hart in haar keel terwijl ze hem opendeed. Daar stond Dino, zijn glimlach stralend en zijn ogen twinkelden van opwinding.
"Hallo, prachtige," zei hij, zijn stem als muziek in haar oren.
Camille voelde een golf van warmte door haar heen spoelen bij het horen van zijn woorden. "Hallo, Dino," antwoordde ze, haar stem zachtjes trillend van opwinding.
Samen liepen ze naar buiten, hun handen verstrengeld als teken van de verbinding die tussen hen was gegroeid. De avond was warm en uitnodigend, gevuld met de geur van bloemen en het geluid van lachende mensen.
Dino had een verrassing voor Camille, iets speciaals dat hij voor haar had gepland. Hij nam haar mee naar een prachtig restaurant aan het water, waar ze genoten van een heerlijke maaltijd terwijl ze elkaar nog beter leerden kennen.
Na het eten stelden ze voor om een wandeling te maken langs het meer, waar de lucht glinsterde van de sterren en de maan hoog aan de hemel stond. Ze liepen hand in hand, hun voetstappen een zachte cadans op het pad.
Toen, onder de stralende maan, stopte Dino en keek Camille diep in de ogen. "Camille," begon hij, zijn stem zachtjes trillend van emotie. "Ik heb een geweldige avond gehad met jou. Ik voel me zo gelukkig om hier te zijn, met jou."
Camille voelde haar hart sneller kloppen bij zijn woorden, haar ademhaling gestokt terwijl ze hem aankeek met liefdevolle ogen.
"Dino," zei ze, haar stem doordrenkt van emotie. "Ik voel me precies hetzelfde. Ik heb nog nooit zoiets gevoeld als wat ik voel als ik bij jou ben."
In dat moment wisten ze allebei dat ze iets bijzonders hadden, iets dat ze wilden koesteren en beschermen. En toen Dino haar zachtjes kuste onder de sterrenhemel, wisten ze dat dit het begin was van iets moois, iets dat ze samen zouden delen voor altijd.
Toen verdwenen ze samen naar huis...
JE LEEST
Backstage
FanfictionDit is een fanfiction die zich backstage afspeelt Bij like me. En ook hun vriendschap💖