Het was een gezellige avond bij Pommelien thuis, gevuld met gelach, lekker eten en boeiende gesprekken. Terwijl ze genoten van elkaars gezelschap, kwamen de gesprekken al snel op hun muziek. Pommelien straalde terwijl ze sprak over haar single "Medeplichtig", terwijl Maksim enthousiast vertelde over zijn nummer "Dat hadden wij moeten zijn". Lotte deelde haar inspiratie achter "Brandgevaar", terwijl Francisco zijn gevoelens uitte in "Wolken". Danny onthulde de betekenis achter zijn single "Onzichtbaar", terwijl Camille haar hart luchtte met "Ademnood". Sali deelde haar passie voor muziek met "What it is".
Te midden van al deze opwinding kondigden Sali en Francisco aan dat ze weten wie meter en Peter wordt van hun kindje en dat zijn 🥁🥁🥁 Camille en de broer van Fran. De kamer vulde zich met opwinding en vreugde terwijl ze dit blije nieuws deelden. Maar toen kreeg Pommelien plotseling een paniekaanval.
Maksim, altijd attent en zorgzaam, stond onmiddellijk op. "Ik ga even met je naar boven," zei hij rustig tegen Pommelien. Ze liepen naar haar slaapkamer en Maksim ging op het bed zitten, terwijl Pommelien zich in zijn armen nestelde. Hij stelde haar gerust en bleef bij haar totdat de paniekaanval afnam.
Terwijl Maksim en Pommelien boven waren, besloten de anderen om iets speciaals te regelen voor Pommeliens verjaardag. Na wat overleg kwamen ze tot een besluit: een reis naar Disneyland voor Maksim en Pommelien, om samen wat tijd te kunnen doorbrengen en te ontspannen.
Toen Maksim en Pommelien weer naar beneden kwamen, werd het cadeau met opwinding ontvangen. De rest van de avond brachten ze door met lachen, praten en genieten van elkaars gezelschap. Uiteindelijk belandden ze allemaal samen op de bank, waar ze gezellig samen naar "#Like Me" keken.
Ik weet dat al die liedjes al uitgebracht zijn maar wou die ook graag ergens in het verhaal verwerken. Voor de mensen die willen weten welke aflevering ze keken van Like me ze keken gwn heel seizoen 4... maar waarom ook ni naar hun zelf kijken op tv🤭
Trouwens de volgende deeltjes zullen weer kleine stukjes worden uit hun eigen leven zoals disneyland enzo gaat daarin aan bod komen.
JE LEEST
Backstage
FanfictionDit is een fanfiction die zich backstage afspeelt Bij like me. En ook hun vriendschap💖