Terwijl de dagen in het ziekenhuis voorbij kropen, versterkte de band tussen Sali en Francisco zich met elke hartslag die ze deelden. Samen met hun vrienden, die dag en nacht aan hun zijde bleven, vochten ze tegen de dreigende schaduw van de onzekerheid.
Het nieuws van de kritieke toestand van het ongeboren kindje zorgde voor een onderlinge verbondenheid die sterker was dan ooit tevoren. Danny, Lotte, Pommelien en Maksim wisselden af tussen het delen van opbeurende woorden en het bieden van praktische steun, terwijl Camille en Francisco onvermoeibaar waakten over Sali's rust.
In de stilte van de nacht, wanneer de lichten van de stad zachtjes door de kieren van de gordijnen gluurden, deelden Sali en Francisco hun diepste angsten en dromen. Ze beloofden elkaar dat ze samen elke storm zouden trotseren, hoe wild de zee van het leven ook mocht zijn.
En toen, op een ochtend doordrenkt met de belofte van een nieuwe dag, kwam het verlossende nieuws. De hartslag van het kindje, die eerder zo zwak en onregelmatig was geweest, begon te stabiliseren. Een golf van opluchting en vreugde overspoelde de kamer, en tranen van geluk rolden over Sali's wangen.
Met elke dag die voorbijging, groeide de kracht van het ongeboren kindje, een ware vechter zoals zijn ouders. En terwijl de zon langzaam onderging en de sterren aan de nachtelijke hemel fonkelden, omhelsden Sali en Francisco elkaar met hernieuwde hoop en liefde, wetende dat ze samen elke uitdaging konden overwinnen die het leven hun zou brengen.
JE LEEST
Backstage
FanfictionDit is een fanfiction die zich backstage afspeelt Bij like me. En ook hun vriendschap💖