De ochtend na de geweldige avond op Ibiza begon met een zacht briesje dat door de open ramen van de kamer waaide. Pommelien en Maksim lagen nog steeds in elkaars armen te slapen, terwijl Danny en Lotte dicht tegen elkaar aan gekruld lagen. Camille lag rustig naast Sali en Francisco, die haar gezelschap hielden omdat ze nog steeds niet helemaal hersteld was van haar ziekte.
Terwijl de zon langzaam opkwam, maakte iedereen zich klaar voor een dag vol avontuur. Camille keek uit naar het jetskiën, terwijl de anderen zich verheugden op een ontspannen dagje op het strand. Danny en Lotte deelden een handdoek en genoten van elkaars gezelschap, terwijl Maksim en Pommelien zich nestelden in het warme zand.
Terwijl Sali zich in de zee begaf voor een verfrissende duik, merkte niemand van de groep op dat ze om hulp riep. Ze waren te diep in slaap verzonken of verdiept in gesprekken om haar noodkreten te horen. Gelukkig kwam een redder haar uiteindelijk te hulp en bracht haar veilig terug naar de kust.
Toen Sali terugkwam naar de groep, voegde ze zich bij het gesprek tussen Camille en Francisco. Maar al snel begon Sali zich niet goed te voelen en moest ze met spoed naar het ziekenhuis worden gebracht. De twee slapende koppels waren niet bij machte om te beseffen wat er gebeurde, zo diep waren ze nog in hun dromen verzonken.
Oh ohw en nu?
JE LEEST
Backstage
FanfictionDit is een fanfiction die zich backstage afspeelt Bij like me. En ook hun vriendschap💖