Disneyland

131 1 3
                                    

Maskim en Pommelien waren al een tijdje een stel, maar voor de buitenwereld was het nog een goed bewaard geheim (de vriendengroep wist het wel al). Op een stralende ochtend besloten ze samen naar Disneyland te gaan, een plek vol magie waar ze zichzelf konden zijn. Terwijl ze langs de prachtige attracties liepen, voelden ze de spanning stijgen. Pommelien keek naar Maskim met een glimlach en stelde voor om een foto te maken voor het majestueuze Disney-kasteel.

Terwijl ze daar stonden, omhelsd en verstrengeld, voelde het alsof de hele wereld even stil stond. Ze wisten dat dit het perfecte moment was om hun liefde met de wereld te delen. Pommelien vroeg zich af wat het bijschrift van de foto zou moeten zijn, terwijl Maskim met een zelfverzekerde glimlach antwoordde: "Gewoon de datum sinds wanneer we samen zijn."

Met een warm gevoel in hun harten plaatsten ze de foto op hun sociale media en schakelden vervolgens hun telefoons uit, in afwachting van de reacties. Ze waren een beetje nerveus, maar tegelijkertijd ook opgewonden om eindelijk hun liefde aan de wereld te tonen.

Gedurende het hele weekend genoten ze van alle attracties, het heerlijke eten en natuurlijk van elkaars gezelschap. Ze lachten, knuffelden en deelden momenten die ze voor altijd zouden koesteren. Hun liefde werd alleen maar sterker in de magische omgeving van Disneyland, en ze wisten dat dit het begin was van een prachtig nieuw hoofdstuk in hun leven, samen. ❤️

Backstage Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu