Sessiz Sesler

39 13 3
                                    


Kısa bir yolculuğun ardından avm ye varmıştım ama gördüğüm sinirli yüz ile birlikte eve dönmeyi düşünmedim değil. Hızlıca yanına gittim ve "Sizi beklettiğim için üzgünüm hünkarım ama biraz geç uyandım" dedim bir kaç adım uzaklaşıp karın hizasına kadar eğildim ve geri doğruldum bir kaç saniye bakışma ın ardından gülme krizine girdik.

Asel benim en yakın arkadaşımdı ve onla olmayı her şeyden çok seviyordum.

Gülmemiz kesildiği anda kol kola girip avm ye doğru ilerledik ve karşımıza çıkan ilk restoranta girip karnımızı doyurduk ve tüm günümü ona adadım çünkü uzun zamandır görüşememiştik.

Gözümü kayan yoldan ayırıp saatime baktım 11.38. Baya gezmiştik Asel ile tabi gezdiğimiz kadar da alışveriş yapmıştık. Resmen tüm paramı tekte bitirmiştim. Ama Asel için birazda kendi akıl sağlığım için değer.

Otobüs durduğunda tam inecekken şöförün sesi ile durdum "Ormanın bu bölgesi çok karanlık ve ürkütücüdür tam ortasında ise cinli denilen bir ev aklın varsa bu durakta inme. " adama arkamı döndüm otobüsten indim ve kafamı yana çevirerek "Belki de o cinli evin sahibiyimdir. " dedim ve dudağıma ufak bir sırıtış ekleyip oradan ayrıldım.

Bunu yapmak çok hoşuma gidiyordu nedenini ben de bilmiyordum. Elimde ki poşetleri hızlıca yere bıraktım ve çantamdan anahtarı alıp hızla içeri girdim. Birileri geldiğimi hissetmiş olacak ki hızla yanıma koştu "Mayam" dedim "m" harfini uzatarak buna bayılırdı "Anneyi özledin mi bakalım? " diyerek onla oynamaya başladım Maya Samoyed türünde bir dişi köpekti. Onu hiç bir şeye değişmezdim.

Çok karanlıktı ve büyük bir sis vardı labirent gibi bir yerdeydim tepede ise mum kadar küçük bir ışık ve ben koşuyordum daha doğrusu kaçıyordum : Korkularımdan, yalnızlıktan, hissizlikten, ne kadar denesem de kaçamayacağım şeylerden. Işık söndü ve tiz bir kadın çığlığı yükseldi labirent den çığlığa doğru koştum ve kocaman bir zeytin ağacın da asılı elliden fazla ceset ve yerde ağlayan bir kız çocuğu ona doğru koştum ama o benden aynı hızla uzaklaştı, koştum o uzaklaştı, koştum o uzaklaştı ve yer yarıldı. Milyonlarca gözü olan bir canlının beni yutmasıyla gözlerimi açmam bir oldu.

Konuşuyorlardı etrafımdalardı seslerini duymuyordum ama hissediyordum

.....................

Selam herkese ikinci bölümü hızlı yazmaya çalıştım umarım beğenirsiniz lütfen bölüm hakkında ki görüşlerinizi yorumlara yazınız ve diğer bölümlerden haberdar olmak için takip etmeyi unutmayın :))

Gerçeklik AlgısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin