29/7/2039
Kayra; Hayatımın en güzel yıllarındayım ama hayatımı asıl güzel kılan hiç kimse yanımda değil.
Alâra; Hem kendimi hem de hayatımı mahvettim suçun bende olduğunu düşünmüyorum ama gördüğüm rüyalar tam aksini söylüyor.
Sabah gözlerimi yine nefes nefese açtım. Ekim ayındaydık ve ben bu yıl tam 16 kez sıçrayarak uyanmıştım. Bu sefer diğerlerinden farklıydı. Diğerlerinde sadece kaçardım ve tam yakalanacakken uyanırdım, bu sefer ölüyordum. Neyse ki bir rüyaydı.
Hızlıca yataktan kalkıp etrafı topladım ve duşa girdim. Çıktığımda komidinin üstündeki saate bakarak geç kaldığımı anladım. Dolabın kapağını açtım ve kısa, krem rengi bir şort, üstüne ise beyaz bir crop giydim. Aynadan kendime bakarken beynimde ki ses yine konuşmaya başladı. "O şort çok kısa giyemezsin ve göbeğin neden açık?" haklıydı şortum kısaydı ama sırf onun inadına duymamış gibi yaptım ve sandalye ye asılı olan çantamı ve yanındaki hırkamı alıp dışarı çıktım.
Ormanda yaşıyorum bu yüzden evim ile durak arası 10 dakika kadar yürümem gerekiyor. Hızlıca durağa doğru yürürken aynı zamanda kapalı telefonumu açmaya çalışıyordum ki keşke hiç açmasaydım Asel tam 28 kere aramış 152 tane mesaj atmıştı, titreyen elimle Asel'i aradım ve telefonu kulağım ile omzumun arasına yerleştirip otobüs kartımı aramaya başladım. "Kızım neredesin sen? Arıyorum açmıyorsun yazıyorum yazmıyorsun delirdim burada." sesimi incelttim ve "telefonu kapatıp şarja taktım ve sabaha kadar açmadım ayrıca duraktayım otobüs bekliyorum. " ne diyeceğini merakla beklerken otobüsün geldiğini gördüm ve hızlıca girip kartımı bastım boş yer olmadığından ayakta hâlâ Asel'in ne diyeceğini bekliyordum ama telefon kapanmıştı telefonu hızlıca cebime koydum ve kayıp giden yolu izlemeye başladım.
.....................
Umarım beğenirsiniz bu
Benim ilk kitabım bölümleri olabildiğince hızlı yazmaya çalışacağım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeklik Algısı
FantasíaDelimiyim ben insanlar öyle söylüyor? - İnanma sen onlara -Ama seni sadece ben görüyorum. Ben olsam bende kendime deli derim - Kendine de inanma o zaman -Sana inanmazsam? -Böyle bir lüksün yok, olamaz, olmamalı izin vermem.