Terkedildim. Sevdiklerim, sevmediklerim, sevmeye çalıştıklarım ve aşkından öldüklerim. Terkedilmek ne demek? Birinin senden vazgeçmesi yada senden bıkıp bir süreliğine araya mesafe koymasımı? Bence insanın senden nefret ettiği halde yanında durması ve senle işi bitince temelli gitmesi.Ağlıyordum, canım yanıyordu ama hissetmiyordum. Ben neden ağlıyordum hoşlandığı erkek tarafından reddedilmiş bir çöp yığıntısından başka bir şey değildim.
Balkonda kahvemi yudumlarken ablamı elli ikinci kez arıyordum. Ama açmadı asla da açmayacakmış gibi duruyordu.
Elimdeki kupa bardağını bir kenara indirdim ve kalkıp üstümü giyinmeye başladım bir hafta dört günlük depresyonumdan çıkma vaktiydi. Anahtarımı , telefonumu ve kulaklığımı alıp evden çıktım. Asansöre bindim kulaklığı takıp favori müziğimi açtım ve telefonla birlikte anahtarı cebime koyup hırkamı giyindim.
Binadan çıkar çıkmaz karşıma çıkan ilk markete bütün çikolata ve cipsleri aldım. Kasiyer aldıklarımı geçerken bende geçtiklerini poşete koyuyordum. Aldıklarımın hepsini poşetlere doldurduktan sonra kılıfının arkasındaki kredi kartı ile ödememi yapıp çıktım.
Eve gitmek yerine biraz dolaşmayı seçtim ve boş sokakta tek başıma yürümeye başladım. Gözyaşlarımı tutamıyordum. Ablam ölmüştü. Bu gün bir mesajla aldım haberini. İnsanın ablasının ölümünün ardından onun için canını verebilecek düzeyde olan 2 yıllık sevgilisinden ayrılınca ne tür bir durumda olurdu bilmiyordum. Ben depresyondaydım. Herşeyim gitmişti: annem, babam, kardeşim, ablam ve sevgilim. Benim yerimde kim olsa istisnasız intihar ederdi. Ama ben yapmayacaktım, ablama söz vermiştim ben ölmeyecektim, ölemezdim.
Cebimden çıkardığım anahtarı kapının deliğine sokmaya çalışıyorsun çünkü yaşadığım binanın eksi 2. katında yaşıyordum ve ışıklar yanmıyordu.
Arkamdan gelen "Yardım ister misin? " sesi ile duraksadım ve arkamı dönüp sesin sahibine baktım. Bu karşı komşu Du iki hafta önce taşınmıştı. İlk geldiğinde bir kaç defa karşılaşmıştık hatta sohbet bile etmiştik ama onun hakkında tek bildiğim adının Uraz olması. "Gerek yok" dedim ve o yokken açamadığım kapıyı, o varken tekte açıp içeri girdim.
Ayna da kendimle olan bakışmama son verip salona geçip korku filmi açtım ve aldıklarımı açıp yemeye başladım. Hiç bir şey düşünmek istemiyorum.
.................
İyi okumalar yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeklik Algısı
FantasiDelimiyim ben insanlar öyle söylüyor? - İnanma sen onlara -Ama seni sadece ben görüyorum. Ben olsam bende kendime deli derim - Kendine de inanma o zaman -Sana inanmazsam? -Böyle bir lüksün yok, olamaz, olmamalı izin vermem.