Kornelia myśla że będąc po paru nie udanych związkach nie znajdzie tej odpodniej osoby, więc pogodziła się z tym zajęła się tym co lubi.
Każdy ma jakieś swoje motto jej
Jak ktoś jest Ci pisany to znajdzie wszędzie nawet w ciemności.
Kobieta od dłuższego czasu zajmowała się kwiatami to jej dawało szczęście i spokój .Pewnego czasu postawiła otworzyć kwiaciarnie.Szuknie lokalizacji nie było takie łatwe, szukała dzień i noc aż znalazła.Lokal był nie daleko w dobrej lokalizacji, będzie trochę odnowić i gotowe -pomyślałam.
Kornelia kolejnego dnia jedzie obejrzeć miejsce i dogadać warunki .Po dogadaniu z sprzedający. Na najniższych dniach zaczyna urządzać swoją kwiaciarnie .
Zakupiłam tapety z motywami kwiatów , wazony i ozdoby, regał , półki.
Meble mogą być dla niej za ciężkie więc muszę kogoś wziąć sobie do pomocy - mówi sama co siebie.
Zadzwonię do swojego brata z pewnością pomoże
Hej, brat jest sprawa .
Hej, siostra co jest, coś się stało?
Potrzebuje pomocy , zakupowym lokal i chcę w nim otworzyć kwiaciarnie i chce jakieś meble np.regal półki za montować a ja na tym się nie znam.
Tak wiem o tym , oczywiście że pomogę tylko powiedzieć kiedy.
Chciałbym jak najszybciej możesz jutro lub pojutrze?
Dobrze mi bardziej pasuje mi pojutrze
To umówieni -mówią oboje.
Tak zgadza się.
Ja jeszcze jakieś dodatki i inne rzeczy jeszcze po kupnie do lokalu.
A nasz już jakieś akcesoria do kwiaciarni ? -pyta mnie brat .
Coś już mam ,ja będę sobie zwozić te rzeczy .
Dobrze ,a nie są dla Ciebie za ciężkie - pyta Marek.
Spokojnie nie, dam radę.
Ja już kończę , wiesz czas to pieniądz.
Ja również kończę siostry do pojutrze.
Po rozmowie z bratem zaczęłam pakować te rzeczy co za kupiłam
na początku tam trochę posprzątam .
Wsiadłam w swój samochód i pojechałam do tego miejsca nie było dużo do sprzątania ale zawsze się coś znajdzie . Miejscami jaszcze w budynku po znajdowałam rzeczy po byłym właścicielu np . miara, narzędzia jakieś , jakieś deski te rzeczy gdzieś odstawie może się przydadzą jak przyjedzie mój brat bardziej będzie wiedzieć i może coś wymyśli.
Oo , zostałam sms że meble przyjdą na czas czyli za parę minut, więc zgodnie z planem .Posprzątam i rzeczy co kupiłam zostawię tu i wszystko po zamykam.