Policja zabrała mężczyznę na przesłuchanie. Przesłuchiwali go przez wiele godzin, ale mężczyzna nie chciał powiedzieć, kto go wynajął.
Policjanci wiedzieli, że mężczyzna coś ukrywa. Postanowili przeszukać jego mieszkanie.
W mieszkaniu mężczyzny policjanci znaleźli dowody, które łączyły go z gangiem przestępczym. Znaleźli broń, narkotyki i pieniądze.
Znaleźli również dowody, które łączyły mężczyznę z usiłowaniem zabójstwa Kornelii, Adriana i Marka. Znaleźli jego odciski palców na broni, której użyto w ataku.
Policja aresztowała mężczyznę i oskarżyła go o usiłowanie zabójstwa.
Policja przesłuchała również członków gangu, z którym był związany mężczyzna. W końcu jeden z członków gangu przyznał się, że wynajął mężczyznę, żeby zrobił krzywdę Kornelii, Adrianowi i Markowi.
Powiedział policji, że gang był zazdrosny o sukces kwiaciarni Kornelii. Gang chciał przejąć kwiaciarnię i wykorzystać ją do swoich nielegalnych działań.
Policja aresztowała członków gangu i oskarżyła ich o usiłowanie zabójstwa.
Kornelia, Adrian i Marek byli bezpieczni. Byli wdzięczni policji za pomoc.
Kwiaciarnia Kornelii prosperowała. Adrian i Marek pomagali jej w prowadzeniu kwiaciarni.
Kornelia i Adrian byli szczęśliwi razem. Wiedzieli, że pokonali wiele przeszkód, ale ich miłość była silniejsza niż kiedykolwiek.
Marek był dumny z siostry i Adriana. Wiedział, że są dobrymi ludźmi i że zasługują na szczęście.
W końcu mogli żyć w spokoju....